Potkikaa mut liikkeelle?

Miksi sulla on lamaantunut olo? Mulla siksi, kun olin eilen aika rankassa hoidossa sairaalassa, ja huomenna taas. Saattaa jättää pysyviä vaurioita, ja on jotenkin seisolo

[QUOTE="hmm";26150585]Miksi sulla on lamaantunut olo? Mulla siksi, kun olin eilen aika rankassa hoidossa sairaalassa, ja huomenna taas. Saattaa jättää pysyviä vaurioita, ja on jotenkin seisolo[/QUOTE]

Parisuhde kuralla...

Kiitos! Tiedän sen ja lenkillä olenkin käynyt, mut kun sali vaikuttaa useamman päivän ajan. Lähteminen on vaan vaikeeta.

Ensinnäkin hengität hetken syvään, ja ajattelet sitä ihanaa olotilaa salilla käynnin jälkeen. Lisäät siihen sen tunteen kun jätät menemättä. Sitten klikkaa tietokoneen kiinni puet ja lähdet sen enempiä ajattelematta.

Tiedän kuinka vaikeaa sitä joskus on saada tehdyksi jotain. Ja sitten sen tunteen kun saa sen asian tehtyä. Kuten myös sen jopa syyllisyyden täydentämän tylsistymisvitutuksen jos ei nouse ja tee mitä pitäisi.

Vaikkakin miulla se yleensä johtuu vain ja ainoastaan laiskuudesta. Mutta veikkaan, että edes jollain tasolla sama toimii sinullakin.

Yhteistyössä