Potkikaa muhun vähän vauhtia - pitäs vissiin siivota mut ei saa aikaseksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oikeasti tää talo on järkyttävä läävä. Tytölle vielä tulossa kaveri yökylään et pitäs ees nuo enimmät saaja raivattua.
Ja ite oon lähdössä viikonloppuna reissuun et sitä ennen pitäs saaja kunnolla siivottua.

Mun hb vaan on vähän reilu 100 ja olo on sen mukainen. Käytännössä nukun istalleen tuon tuosta ja muutenkin ihan veto pois. Rautakuurin oon alottanu mut ei se heti auta. Ja nyt viel alko menkat et ei ainakaan auta asiaa.

[QUOTE="vieras";23923530]Sinulla terveys reistaa ja kukaan ei auta?[/QUOTE]

Siis nyt oon jo "kunnossa" . Olin 2 viikkoa aikalailla sängynpohjalla kuumeessa ja kurkkukivussa (en saanu nieltyä kuin nesteitä) . Nyt enää järkky nuha ja yskä jäljellä. Mut tästä huushollista näkee et en oo ollu kunnossa vähään aikaan. Nyt ois pakko jo saada jotain tehtyä.

Mies lähti isompien lasten kanssa reissuun. Tulevat loppuviikosta. Mulla nuo 4v, 6v ja 8v tässä. tuo 8v aamulla jotain siivoili ja nyt kaverin synttäreillä.

[QUOTE="lady";23923548]siivous kesällä on kamalaa kun on helle. ei voi tuulettaa ei mitään.[/QUOTE]

Sais ees nuo tavarat paikalleen ja lattiat pestyä niin ois paljon jo sekin.

Oisko jollain jotain piristys konstia mulle? Tiskejä ja pyykkejä oon pyörittäny mut ei tässä kaaoksessa juuri näy.
Lapsille sain saaveihin vedet ja tuolla nyt lorkkivat sit.

Yhteistyössä