Postipaketin saaminen postista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos ulkomailla asuva ystävä lähettää sinulle rekisteröidyn paketin ja seurantakoodin, niin saatko paketin omasta postistasi, vaikka sinulle ei ole tullut noutolappua? Riittääkö siihen pelkkä seurantakoodi ja henkilöllisyystodistus?
Näet kuitenkin postin sivuilta, että paketti on saapunu toimipaikkaan.

Lähinnä mietin asiaa juurikin tuon rekisteröidyn paketin osalta, koska aina ennen on tullut noutolappu samana päivänä, kun paketti näkyy saapuneeksi toimipaikkaan.

Saattaa vaikuttaa mistä maasta on tullut eli jos tulee EU:n ulkopuolelta se saattaa mennä tulliin josta pitää hakea. Mulle tuli muutama viikko sitten yksi paketti ja se noutolappu oli ihan samanlainen kuin postin, ainoa ero oli se leima siel takapuolel. Olin jo lähdös postiin kun älysin katsoa sinne niin tulikin hieman pidempi hakumatka...

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu83:
Saattaa vaikuttaa mistä maasta on tullut eli jos tulee EU:n ulkopuolelta se saattaa mennä tulliin josta pitää hakea. Mulle tuli muutama viikko sitten yksi paketti ja se noutolappu oli ihan samanlainen kuin postin, ainoa ero oli se leima siel takapuolel. Olin jo lähdös postiin kun älysin katsoa sinne niin tulikin hieman pidempi hakumatka...

Kyse on postipaketista joka nimenomaan on saapunut omaan toimipaikkaan, eli ei ole tulliin juuttunut.

Yhteistyössä