postinjakajan palkka??

  • Viestiketjun aloittaja postipate
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Olisiko kenellekään tietoa, mikä on tämän päivän tuntipalkka sanomalehtien varhaisjakajalla muualla kuin pääkaupunkiseudulla?
Alkutuntipalkka on jotain 7,59e + lisät. Mutta kesäkuun alussa vaihtui suoritepalkaksi, eli palkka on verrainnollinen jaettujen lehtien määrään. jaan sanomalehtiä nyt kesän, ja saan n. 600e kuussa verojen jälkeen (työtä 7 päivää + 1 vapaa). Mulla menee 1,5-2h tuossa jakamisessa.
 
shihtzu
Varhaisjakelun puolella ei ole enää tuntipalkka systeemiä ja on erittäin vaikea sanoa, paljonko palkka on kun se vaihtelee, sillä nykyään on käytössä suoriteperusteinen palkka, joten palkka vaihtelee päivittäin riippuen lehtien määrästä ja piiristä.
Ja sekin vaikuttaa palkkaa teetkö 7+1 vai 6+2, itse teen 6+2.
 
shihtzu
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ole:
Ihmisen työtä
Ai miksi ei? Minä kyllä viihdyn, ensimmäinen työpaikka missä oikeasti viihdyn, johtuen ehkä siitä että mulla on todella mukavat pomot, sekä päiväpuolella että varhaisjakelun puolella.
 
Miten olette onnistuneet?
Miksei ne helvetin postin rekrytointisivut voi olla sellaset että niistä jotain tolkkua saisi, joka hakuun tulee vaan tyhjää. tai sitten siellä ei ole kerta kaikkiaan yhtään työpaikkaa!
 
shihtzu
Kannattaa ottaa suoraan yhteyttä suoraan varhaisjakelun pomoon tai päiväpostin pomoon, eikä noiden nettisivujen kautta. Täällä päin tuo työntekijöiden tarve on melkein jatkuvaa, kun aina joku lopettaa ja sairaslomia tulee, joten tekijöitä tarvitaan.
 

Yhteistyössä