Postin kautta vai matkahuollon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *äip*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

*äip*

Vieras
Elikkä turvaistuimen pitäs kaveri laittaa postissa mulle, ja kumpihan vaihtoehdoista tulee halvemmaksi? Matkaa noin 300km... Siinä on se alusta kans, eli aikast painava paketti on.

Rattaat on ainakin matkahollon kautta huomattavasti kalliimmat kuin postin kautta. matkahuolto nostanut hintoja melko reilusti. Postin kautta kun nuo vaunut tulivat mulle, niin tuli halvemmaksi että ne toivat ne kotiovelle kuin, mitä olisi maksanut matkahuollon kautta, ja silloin olisi pitänyt vielä hakea ne niiden toimipisteestä..

onko sulla tunnuksia huutonetissä? mikäli on ja olet tunnistautunut siellä, niin laita istuin myyntiin ja pyydä kaveria huutamaan se. sen jälkeen sulje kohde ja voit ostaa huutopaketin, joka maksaa vain 8 euroa+0,30senttiä käsittelymaksua. Tulee oikeasti todella halvaksi!

Hmmm... vertaile tässä ny ku pitäsis sanoo kumman kautta se ne pistää tulemaan... luulis nyt et matkahuolto ois edullisempi, iso paketti se kuitenkin, painaa ainakin sen 20kg.

Alkuperäinen kirjoittaja *äip*;23547180:
ei ku tää o lainassa ollut istuin jonka pyysin takasin. itse joudun maksamaan :)

siis kysehän on nyt postihinnan kikkailusta, eikä todellisesta ostamisesta. tuota huutonetin kautta saatte todella halvalla postituksen. siinä on se painorajoitus 35kg asti, joten suosittelen.

Yhteistyössä