Postimurhasta epäilty ilmoittautui poliisille itse

Epäilty ilmoittautui itse poliisille ja kertoi syyllistyneensä tekoon.


ITÄ-UUDENMAAN käräjäoikeus vangitsi torstaina 19-vuotiaan miehen syytä epäillä -perusteella Myyrmäen postinjakajan murhasta.
Poliisi kertoo tiedotteessaan, että epäilty ilmoittautui poliisille itse. Hän myös kertoi syyllistyneensä tekoon.

"Jatkamme tapauksen tutkintaa ja selvitämme tämän henkilön osuutta asiaan sekä hänen liikkeitään väkivallanteon tapahtumayönä”, kertoo tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Tero Tyynelä tiedotteessa.

POLIISI epäili teosta aiemmin 23-vuotiasta helsinkiläismiestä, joka kuitenkin vapautettiin tutkintavankeudesta viime viikonloppuna. Poliisin mukaan on todennäköistä, ettei miehellä ole tekemistä henkirikoksen kanssa.
"Aiemmin tekoon epäilty mies vapautettiin, sillä poliisilla ei ollut edellytyksiä jatkaa hänen vangitsemistaan. Selvitämme edelleen hänen osaltaan yön tapahtumien kulkua”, Tyynelä sanoo tiedotteessa.

Surma tapahtui Myyrmäentiellä sijaitsevan taloyhtiön pihassa aamuyöllä 17. marraskuuta. Poliisi pyytää edelleen silminnäkijähavaintoja tummiin vaatteisiin pukeutuneesta miehestä.
Vihjeet pyydetään lähettämään osoitteeseen vihjeet.ita-uusimaa@poliisi.fi.

 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Kyllähän tässä oli kyse ihan aikuisista.

Mutta joo nuorisossa on tosi paljon pahoinvointia. Luin juuri Hesarin jutun Helsingin nuorisopsykiatrian arjesta. Surullista luettavaa ja toivottavasti mahdollisimman moni saisi nopeasti tarvitsemansa avun.
En miellä täysi-ikäistä aikuiseksi.

Ja, on noita nuorten tekemiä väkivaltatekoja ja murhaamista ollut poikkeuksellisesti. Ennen näitä ei ole ollut.
 
no tämähän lisääntyy koko ajan, että syyttömiä ihmisiä surmataan. ihan tuosta noin vain. kun halutaan purkaa agressioitaan väärään paikkaan. aletaan elää jo kuin jossain suur valtiossa. ei ole suomi enää turvallinen lintukoto
Trendit vaikuttavat ihmisiin enemmän kuin ymmärrämme.
Ihminen on aivopestävissä kun koko ajan syötetään sitä yhtä ja samaa.
 
vierailija
no tämähän lisääntyy koko ajan, että syyttömiä ihmisiä surmataan. ihan tuosta noin vain. kun halutaan purkaa agressioitaan väärään paikkaan. aletaan elää jo kuin jossain suur valtiossa. ei ole suomi enää turvallinen lintukoto
Ai lisääntyy vai? Mulle tulee aika montakin tapausta mieleen menneiltä vuosilta. Esimerkiksi se, kun mieleltään sairas surmasi Keravalla nuoren tytön, joka oli pelaamassa koripalloa kodin lähellä olevalla kentällä. Tai ampumaradan surmat Helsingin keskustassa. Tai lapsuudessa erään naispuolisen taksikuskin surma, koulukaverin sukulainen, tämä oli joskus 1980-luvun alussa.

Mutta joo, yksikin on liikaa.
 
Sinä olet siitä loistava esimerkki.
Erimieltä oleminen ei ole yhtä kuin aivopesty.

Aivopesty on sellainen joka määkii ja bääkii propagandamedian tahdissa eikä kyseenalaista mitään.

Ole rohkea ja käytä omia aivojasi. Se kannattaa.
Eivät nuo valtamedian tarkoin tilanteen mukaan valitut ”asiantuntijat” ole yhtään sen kummoisempia ajattelijoita kuin sinäkään. He tuovat oman mielipiteen esiin, usein ilman mitään tieteellistä pohjaa.
 

Yhteistyössä