Postimaksuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pisnesäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pisnesäiti

Vieras
Kun myytte jotain , miten aina tiedätte postimaksun vai punnisetteko joka pussin erikseen. Miten pakkaatte esim paitan, että tulee siisti..en ymmärrä ollenkaan...Vinkkejä

Alkuperäinen kirjoittaja ei ole vaikeaa:
Hanki talousvaaka, minigrip-pusseja ja kirjekuoria.

näin juuri :) mä ainakin punnitsen kaikki ja katon postin sivulta sen painon mukaan maksun..ja sit mulla on vielä postista se keltainen mitta josta pystyy mittaamaan meneekö postiluukusta(näitä saa ilmaiseksi kun pyytää postista), ja kannattaa ostaa myös sitä ruskeaa pakkauspaperia(myydään postissa halvalla)!

Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ole vaikeaa:
Hanki talousvaaka, minigrip-pusseja ja kirjekuoria.

näin juuri :) mä ainakin punnitsen kaikki ja katon postin sivulta sen painon mukaan maksun..ja sit mulla on vielä postista se keltainen mitta josta pystyy mittaamaan meneekö postiluukusta(näitä saa ilmaiseksi kun pyytää postista), ja kannattaa ostaa myös sitä ruskeaa pakkauspaperia(myydään postissa halvalla)!

minä tätä keltaista mittaa pyysin, mut niitä ei ole meillä ainakaan yleiseen jakoon vain yksi tällä postilla :( mut mie olen mitannut mein postiluukusta.

isoon pakastus pussiin viikattuna vaattet, ainakin lasten vaatteet. sit kahden ison kirjan väliin, ja ite kirjojen päälle, siinä sit pussi solmuun, tulee ohutta!

Pirkka-kirjekuoret ovat halvimpia, olen tehnyt kovasti vertailuja :)
Ilman muuta vaatteet ensiksi jonkinlaiseen pussiin ja sitten kuoreen.
Syksynsateet ja tuulet alkaa, postilaatikko voi avautua tuulessa ja vesi menee sisään. Vaatteen on hyvä olla suojattuna kuoressa.
Lue myös ketju, joka otsikko meni jotenkin niin että OHJEET HUUTO.NETIN KÄYTTÖÖN. Ei varmaankaan ole tippunut kovin kauas kun muutaman sivun selaat.

Punnitse tai arvioi. Halvemmalla menee, kun on alle 40cm X 25cm X 3cm. Useimmat, esim. lasten vaatteet ja naisten topit, saa menemään noihin mittoihin, mutta ei naisten farkkuja, neuleita ym. isompaa.
Kuoria ja muoveja voi käyttää useamman kerran, kunhan pysyy ehjänä.

Yhteistyössä