Posti kadottanut huutonet paketin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mee"

Vieras
Milläköhän todennäköisyydellä paketti löytyy? Onko kenelläkään palstalaisella kokemusta vastaavasta? ootteko palauttaneet rahat ostajalle, jos pakettia ei ole enää löytynyt? Tämä oli maksikirje, niin ei ole mitään seurantakoodiakaan. Ai että ottaa päähän :(

Kauanko ollut hukassa? Meillä nimittäin oli mummi lähettänyt ykköspostina synttärikortin ja rahaa kirjeenä sunnuntaina, ja vasta tänään tuli! Olin varma, että sinne meni, mutta oli varmaan mennyt johonkin joulukorttilajitteluun ja siksi kesti.. Toivottavasti sunkin kuoresi tulee, vaikka viiveelläkin!

[QUOTE="hmm";22589396]yleinen suhtautuminen lienee että myyjä ei ole vastuussa postin hukkaamista tai tuhoamista paketeista.[/QUOTE]

Näinhän se taitaa olla, mutta tuskin on odotettavissa positiivista palautetta ostajalta..

Alkuperäinen kirjoittaja On löytynyt;22589440:
...tarkkaan kuvailin millainen kirje, kuka saajana, kuka lähettäjänä, milloin ja mistä lähetetty.Löytyi hyllyltä, missä eksyneitä säilytetään.

Minullakin oli antaa tosi hyvät tuntomerkit, että toivottavasti löytyy.

Minun paketti pyörii kuin puolukkap**lussa tällä hetkellä Tampereen lajittelukeskuksessa.
Jos siinä on epämääräinen osoite, niin voi olla, että lähettävät sen takaisin.
Eikä onnistu sekään, että kävisin itse sen henkilökohtaisesti noutamassa sieltä lajittelukeskuksesta. Pöljää, niin pöljää! :kieh:

Uusimmat

Yhteistyössä