posti/itella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja whatever
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

whatever

Aktiivinen jäsen
06.11.2004
1 830
0
36
joo. postista tuli itella ja hommat taitaa mennä poskelleen..

meillä jaetaan päiväposti joskus jopa vasta 17.30 jos joskus sattuu tulemaan jo 14.30 niin saa melkeen rastin piirtää seinään.. jakajina näkyy olevan nuoria tyttöjä ja poikia, ilmeisesti nyt sitten opiskelijat jakaa postia koulupäivän jälkeen :/ kivahan se on et heille on töitä, mutta olis se kyllä kiva mennä joskus hakemaan postipaketti tms samana päivänä ku odotettu posti saapuu, mutta eipä sitä ehi kun jakavat niin myöhään.

ja sitten se vielä ettei näillä jakajilla oo edes mitään virka-asua, ei edes lippistä päässä että tuntis rapussa kuka jakaa postia (kerran säntäsin posteljoonin perään kun oli edellisenä päivänä jakanu väärään osoitteeseen ja halusin sen antaa takas, mutta meni hetki ennen ku tajusin et kuka on jakaja).

ärsyttää |O :headwall: :D

meille on tullu tosi usein muitten postia, tälläkin viikolla kolmen eri ihmisen. ja kaiken huipuks eilen oli osa postista maassa laatikon vierellä. toivottavasti tuulessa ei oo kadonnu mihinkään mitään tärkeetä.
kyllä annoin palautetta itellalle. grrr...

Alkuperäinen kirjoittaja Itellalainen:
Onko fiksua syyttää itse firmaa jos ihminen tekee virheitä.

No kaipa ne firmasta saa selville kuka tätä piiriä jakaa ja antaa palautteen kun itse en henkilöä tunne/kerkeä näkemään.
Ja miksi on puhelin kekitty jonne voi jaosta valitella/antaa palautetta?

Meillä täällä Oulun suunnalla tulee posti iahan ajallaan,klo 13 kieppeillä.Ja ihka oikea postiauto jakelee ne laatikoihin.Outoa tuo,että posti tulee vasta 17 aikoihin..

Otsikossahan sanotaan selvästi että homma ei toimi kun postista tuli itella....

Kyllä valitukset kirjataan ja pidetään silmällä.

Se on jatkossa vaan uus jakaja jos homma ei pelitä.

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä täällä Oulun suunnalla tulee posti iahan ajallaan,klo 13 kieppeillä.Ja ihka oikea postiauto jakelee ne laatikoihin.Outoa tuo,että posti tulee vasta 17 aikoihin..

oulussa ollaan täälläki

jos olette jakolenkin loppupäässä ja lenkki on pitkä, niin voi mennä myöhäänkin... kun kaikki ei voi olla ekoja...

Ne isot pomot on myynyt mainosten jakelua aina vaan enenevässä määrin. Mun mies sano, että mainoksia pitää jakaa nykyisin ihan hirveesti ja sen takia ne on nykysin niin hitaita. Joten alkujaan ongelma on johtoportaassa. työntekijät ei ole motivoituneita työhön. Koko ikänsä ollut metaanimies H. saa lajitella 50% posteista väärin, eikä hänen työnsä ole millään tavalla uhattuna. :headwall:

Ja kyllä, kun postille soittaa, niin ne tietää kuka jakaa minnekkin ja kuka lajitteli.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ne isot pomot on myynyt mainosten jakelua aina vaan enenevässä määrin. Mun mies sano, että mainoksia pitää jakaa nykyisin ihan hirveesti ja sen takia ne on nykysin niin hitaita. Joten alkujaan ongelma on johtoportaassa. työntekijät ei ole motivoituneita työhön. Koko ikänsä ollut metaanimies H. saa lajitella 50% posteista väärin, eikä hänen työnsä ole millään tavalla uhattuna. :headwall:

Ja kyllä, kun postille soittaa, niin ne tietää kuka jakaa minnekkin ja kuka lajitteli.

posti on myös voittoon pyrkivä liikelaitos... eli siksi myydään palveluita...

Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:

posti on myös voittoon pyrkivä liikelaitos... eli siksi myydään palveluita...

Mutta voittoja ei pitemmän päälle tule, jos myydään enemmän, kuin mitä on kuitenkaan toteuttaa. Minun mies ja monet muut on ollut ylitöissä nyt joka päivä viimeisen puolen vuoden aikana.

oulussa ollaan täälläki

jos olette jakolenkin loppupäässä ja lenkki on pitkä, niin voi mennä myöhäänkin... kun kaikki ei voi olla ekoja...

juu, eilenkin tossa pihalla postityttö istuskeli varmaan 30 min juttelemassa jonku tossa naapuritalossa asuvan pojan kanssa. mä vähän epäilen ettei näille oo ollu aikaa/rahaa pitää kunnon työhön opastusta ja opiskelijoita on palkattu kun tekevät halvalla..

oulussa ollaan täälläki

juu, eilenkin tossa pihalla postityttö istuskeli varmaan 30 min juttelemassa jonku tossa naapuritalossa asuvan pojan kanssa. mä vähän epäilen ettei näille oo ollu aikaa/rahaa pitää kunnon työhön opastusta ja opiskelijoita on palkattu kun tekevät halvalla..

Se voi olla pikku opiskelijatyttöselle oikeasti todella raskasta viedä niitä posteja. Kokeile joskus itse, niin huomaat. Minusta se ei sovi tommosille tytöille ollenkaan.

oulussa ollaan täälläki

Se voi olla pikku opiskelijatyttöselle oikeasti todella raskasta viedä niitä posteja. Kokeile joskus itse, niin huomaat. Minusta se ei sovi tommosille tytöille ollenkaan.

juu, eli itellan pitäs vähä kattoo ketä palkkaa :whistle:

oulussa ollaan täälläki

juu, eli itellan pitäs vähä kattoo ketä palkkaa :whistle:

Niin, kyllä. Minun mies kertoi, että tosi monilla naisilla siellä on paljon selkä ja käsi vaivoja ja ne on sit sairaslomilla. joitain lääkäri on käskenyt vaihtaa työpaikkaa. Työ asennot on väistämättä epäergonomiset ja päivän aikana joutuu yhteensä nostelemaan niin paljon, että varsinkin keski-ikäisen naisen luut sanoo naps.

mä en tiedä onko tänään yleensäkään tullut mitään postia (tuleeko tänään mitään lehtiä?), kello on jo yli 13 eikä vieläkään ole postilaatikossa mitään, odottelen tässä pakettikorttia että pääsisin postiin mutta saa nyt nähdä tuleeko mihin aikaan vai tuleeko meille mitään

Pahasilmä: Postin/itellan työ- ja suojavaatteita ON KÄYTETTÄVÄ jos ne on hankittu.
Opiskelijoita ei palkata päiväkantoon, vaan sen tekee kokopäiväinen itellan palkkalainen.
suoramarkkinointi palkkaa opiskelijoita mainosten ja ilmaisjakelujen jakajaksi ja ne eivät ole siis itellan palkkalistoilla ja täten heillä ei ole kun omat vaatteet joita he käytävät.

Mä ainkin haen jjfi koodilla ne paketit. Melkein jokaisen postimyyntifirmalla on omat sivut josta voi seurata missä paketti menee ja kun se koodin kopsaa niin voi hakee paketin kun näytät henkkarit.

Yhteistyössä