Posti hukannu mun asiakaspalautuksen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja postiin kyrpiintynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

postiin kyrpiintynyt

Vieras
Tietääkö joku korvaako posti mulle tuon tuotteen yms?

Lähetin 18.5. Hobby Halliin rikkinäisen digiboxin ja vaadin tilalle uutta laitetta tai kaupan purkua. Hobbarilta sanottiin 1.6. ettei pakettia ole näkynyt..
Postin seurantasivuilta näin että paketti on jäänyt Ouluun.
Asiakaspalvelusta laitettiin selvityspyyntö, mutta nyt sain kautta rantain (pikkulinnuilta) kuulla ettei posti korvaisikaan vaikkei pakettia löydy????

Juu pitäis täyttää joku asiakaspalautus-kortti tms. Ikävää, että sait tietää asiasta kantapään kautta :( Minäkään en tiennyt ennenkuin NetAnttila sellaista vaatii palautukseen.

Mulla on toi lappu minkä postista sain sillon ku paketin sinne jätin. Siis se mis näkyy se lähetystunnus.
Eli siis postillako ei oo minkäännäköstä vastuuta kadottamistaan paketeista?
Paketissa oli kuiten 200e:n boxi...

Mun asiakaspalautus Ellokselle on hukkunut... onneksi sain postista leimatun kuitin, että ovat paketin vastaanottaneet ja jopa säilytin sen. Selvittelevät nyt Elloksen päästä asiaa Matkahuollon kanssa. Mutta on tosi veemäistä kyllä!! Toivottavasti sulla selviää tuo asia!

Yritin postin sivuiltaki ettii tietoo, mut ei sieltä mitään selvinny.. Pitää vissiin huomen käydä paikanpäällä kysymässä.
Menee kyl luotto postin palveluihin jos eivät mitenkään korvaa tapahtunutta ellei pakettia löydy :(

Tuli vaan mieleen et ei se taida Hobbarikaan sitä sit korvata jos ei pakettii löydy vaik pystysin todistaan et paketti on täältä lähteny :D (tyhmä kysymys, mut yritän itteeni lohduttaa et kyl joku sen korvaa..)

meillä kävi kerran niin et tilattiin kotiteatteri joka palautettiin eli peruttiin kauppa asiakaspalautuksena ja tilattiin tilalle kalliimpi ja parempi. posti oli hukannu tämän asiakaspalautuksen mutta netanttilasta vaadittiin kuitti että on jätetty postin kuljetukseen jonka jälkeen oli netanttilan ja postin välinen asia, koskaan emme saaneet tietää löytykö mutta ei jouduttu mitään siitä maksamaan.

kysympä minäkin kun aiheeseen liittyy... kauan teillä on mennyt että palautuspaketti on saapunut ellokseen? lähetin lähisiwan kautta palautuksen 3 viikkoo sitten ja vielä ei näy nettisivuilla omien sivujen palautusosiossa. Lasku on kyllä tullut lähetyksestä ja jätin maksamatta koska laitoin koko paketin takasin.

Tuli tialttua engalnnista amzonista pelejä, n. viikko sitten eikä ole vielä tullut perille. Näin amazonin lähetys seurannasta että ne olivat tiistaina suomessa(tilasin sunnuntaina), ja sen jälkeen ei ole kuulunut pakettia eikä lappua. Onkohan posti hukannut lähetyksen? Maksettu jo valmiiksi, eli jos on hukannut niin saanko mitään takaisin?

Yhteistyössä