possun tyhkennyksestä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummastunut

Vieras
jos vien pankkiin possun tuhjennettäväksi niin pitääkö pankkivirkailijan (rahanlaskentakoneen) laskea rahat siinä kun olen pankissa. vai voiko sanoa että lasekn ne hetken kuluttua ja soitan sitten ja kerron kuinka paljon rahaa oli??

Meillä menny kumminkin päin... :) Tosin sillo se soitti et rahanlaskentakone oli laskenu väärin ja tilityksessä huomattiin et olikin enemmän rahaa ja soitti et laitetaan sun tilille vielä tuo erottuva summa :D

Meilläpäin ainaki ne rahat lykätää sellaseen koneeseen joka ne laskee jne.. rahat on sitt tilillä noin viikon sisällä! En muista ilmottaako kone summaa vai lähettääkö se ne vaan jonnekki... Tällanen kone on pankin eteisaulassa ja virkailijat ei meillä suostu ees ottaan vastaan mitään kolikoita...

Ei ne virkailijat niitä heti laske. Tyhjennät ne rahat sellaseen pussukkaan ja se lähtee sit laskettavaks jonnekin. Kun saavat laskettua rahat siirtyy tililles. Vietiin viime kesänä yli 2000euroo possussa ja kuukauden päästä näky tilillä...hidasta toimintaa. :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meilläpäin ainaki ne rahat lykätää sellaseen koneeseen joka ne laskee jne.. rahat on sitt tilillä noin viikon sisällä! En muista ilmottaako kone summaa vai lähettääkö se ne vaan jonnekki... Tällanen kone on pankin eteisaulassa ja virkailijat ei meillä suostu ees ottaan vastaan mitään kolikoita...

Kaikilla pankeilla ei ole näitä "laske itse" automaatteja.

no mä oon ennen vienyt possun pankkiin ja ne on kyllä laskettu heti! Nyt miehen vei ja olivat sanoneet et niin paljon on rahaa ettei vanha rahakone pysty laskemaan niitä ihan hetkessä.

Alkuperäinen kirjoittaja kummastunut:
no mä oon ennen vienyt possun pankkiin ja ne on kyllä laskettu heti! Nyt miehen vei ja olivat sanoneet et niin paljon on rahaa ettei vanha rahakone pysty laskemaan niitä ihan hetkessä.

ilmeisesti sitten pienemmissä konttoreissa vielä "käsipelillä" tuonkin hoitavat. Isommissa ei puhettakaan. :D

Yhteistyössä