Possen hypnoosi

vierailija
Ihan normaali juttu. Säikähditte varmasti sitä kuinka voimakas se oli. Kaikilla se ei toimi niin voimakkaasti ja sitä se Sami Minkkinen siinä alussa katsoikin että kehen se toimii.
 

Joo, minusta tuosta hypnoosista on tehty liikaa ajanvieteohjelma. Olen ajatellut, että siinä on myös vaaransakin, jos on kovin herkkä henkilö. Siinä kun vaikutetaan ihmismieleen. Käytetäänhän sitä parantamiseenkin, jossain psyykesairauksissa, mutta silloin se ei ole ajanvietettä ja tilanne on ihan toinen. Itse taidan olla vieläkin "hypnoosissa" sen ohjelman vaikutuksesta? Kaikessa on hyvät -ja huonot puolensa. :(:coffee:
 
vierailija

Joo, minusta tuosta hypnoosista on tehty liikaa ajanvieteohjelma. Olen ajatellut, että siinä on myös vaaransakin, jos on kovin herkkä henkilö. Siinä kun vaikutetaan ihmismieleen. Käytetäänhän sitä parantamiseenkin, jossain psyykesairauksissa, mutta silloin se ei ole ajanvietettä ja tilanne on ihan toinen. Itse taidan olla vieläkin "hypnoosissa" sen ohjelman vaikutuksesta? Kaikessa on hyvät -ja huonot puolensa.
Ei ole mahdollista jäädä hypnoosiin turvallisen ihmisen seurassa. Miksi näin kuvittelet? Sami Minkkinen on pelastanut tuhansia ihmisiä hypnoosin avulla. T. Vaikeasta unettomuudesta kärsinyt
 
Ei ole mahdollista jäädä hypnoosiin turvallisen ihmisen seurassa. Miksi näin kuvittelet? Sami Minkkinen on pelastanut tuhansia ihmisiä hypnoosin avulla. T. Vaikeasta unettomuudesta kärsinyt
Eihän siitä mitään "hypnoosia" päälle jäänyt, mutta sellainen kurja olo, kun sillä aiheella leikitään. :(
Niinpä, parantamiseen sen ymmärrän, kuten nyt sinullekin on tapahtunut, oikean ammattilaisen tai sitten lääkärin valvonnassa. :)
 
vierailija
Olen nähnyt pahempiakin, muistaakseni joskus 1990-luvulla telkassa esitettiin hypnoosiviihdeohjelmaa, jossa hypnotisoidut laitettiin tekemään tyhmempiäkin juttuja. Tämä possen oli minusta laatua "paljon melua tyhjästä".
 
Olen nähnyt pahempiakin, muistaakseni joskus 1990-luvulla telkassa esitettiin hypnoosiviihdeohjelmaa, jossa hypnotisoidut laitettiin tekemään tyhmempiäkin juttuja. Tämä possen oli minusta laatua "paljon melua tyhjästä".
Näin on, mutta minä tarkoitin juuri sellaista yleistä hypnoosilla 'leikkimistä', jota ikävä kyllä harjoitetaan aika paljon mm. ajanvieteohjelmissakin, johon tämä Possekin mielestäni kuuluu. Oli sitten tyhmiä - tai vähemmän tyhmiä juttuja, niin samaan kastiin ne laittaisin.
 
Sami Minkkisellä on yleensä maanantaisin FB:ssä ilmainen massahypnoosi. No, se ei ole mitään hypnoosia, vaan enemmänkin syvärentoutusta. Siinä hän sanoo joitain hyvää tekeviä vahvistuksia, tyyliin esim. olet arvokas ihminen, olet riittävä jne.

Syvärentoutuksella voidaan vaikuttaa alitajuntaan, ohjelmoida sitä uudelleen. Monilla on alitajunnassa hyvinkin kielteisiä uskomuksia itsestään, en osaa, en pysty, ei minusta ole mihinkään. Niillä hyvää tekevillä vahvistuksilla voidaan vaikuttaa rentoutuneessa mielentilassa alitajuntaan ja sitä kautta myös uskomuksiin.

Se, millainen uskoo olevansa, sitten määrittää elämänkulkua.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: train

Yhteistyössä