Poskiontelotulehdus ja antibiootti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Help

Vieras
Kuinka pian teillä on antibiootti alkanut puremaan poskiontelovaivoihin?? Esim. painontunteeseen otsalla, päänsärkyyn, ja sumuiseen oloon??

Aloitin tänään aamulla amoxin compin, ja olo ihan kamala.Työnteosta ei meinaa tulla mitään..Kun keskittymiskyky ihan kadoksissa ja pää sumussa+särky. flunssaa siis ollut pari viikkoa..joka nyt menossa ohi, mutta nämä poskiontelovaivat jäi :(

Onks muilla kokemusta että poskiontelotulehduksessa pää olis ihan sumussa ja keskittyminen retuperällä? Kun tuli jo mieleen et onkohan mul joku aivokasvan tai jotain...

töitähän ei sairaana tarvitse tehdä,mulla on eri lääke mut alkoi aika nopeesti auttamaan samaan vaivaan.tuo on aika peruslääke,itse 6vkoa sitten jouduin syömään toisen kuurin vielä tuon perään..ja nyt taas tulehdus,lääkäri määräs vahvempaa heti alkuunsa.

Mulla on tällä hetkellä Amorion-kuuri juuri kyseiseen vaivaan.
Tuntuu, ettei meinaa helpottaa millään ja noita olen syönyt jo maanantaista lähtien.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No millaisia oireita teillä on ollut poskiontelotulehduksessa?

Mulla ainakin oli hirveä pakotus (kipu ja paineentunne) päässä. Paheni jos oli hetken paikallaan tai jos kumarteli.

Antoko lääkäri muita lääkkeitä? Mulle antaa aina Duact - reseptin eli se laskee turvotuksen ja lääke vaikuttaa paremmin. Helpottaa jo seuraavana päivänä. Oireena on paineentunne onteloissa ja päätä ei voi pitää alaspäin edes kumartuen.

Yleensä kolmannen tabun jälkeen alkanut pikkasen näkyä valoa tunnelin päässä.

Paras keino on antaa huuhdella posket, se ei oikeasti ole kamalaa jos lääkäri osaa hommansa. Tosin paha tietää kuka osaa, kuka ei.

Koittakaapa laittaa limsapulloon tulikuumaa vettä ja pullo pyyhkeen sisään ja hautokaa sillä kipeää poskea, auttaa kummasti.

nimimerkillä konkari=)

Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Antoko lääkäri muita lääkkeitä? Mulle antaa aina Duact - reseptin eli se laskee turvotuksen ja lääke vaikuttaa paremmin. Helpottaa jo seuraavana päivänä. Oireena on paineentunne onteloissa ja päätä ei voi pitää alaspäin edes kumartuen.

Duactia ja nenäsumutteita, kahta erilaista.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä