Poskiontelotulehduksia sairastaneet?

samperin puusilmä

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
2 515
0
36
Elikkä oma tilanteeni tälläinen...
Olen helmikuusta alkaen syönyt 4 antibiootti kuuria ja nyt on 5 menossa parhaillaan.
Ainoa kerta milloin minulla on ollut flunnssa niin helmikuussa se antaisi järkevän syyn tälle ensimmäiselle tulehdukselle.
Mutta mistä johtuu nämä muut.. :(
tänään olen menossa hammaslääkäriin ja siellä tehdään normi hammastarkastus,poissuljetaan hampaista johtuvat syyt.
tosin ei minulla ole ollut mitään särkyjä hampaissa.
Sain myös varattua ajan omalle lääkärille ensi vkoksi, jotta ruvetaan selvittämään syytä miksi tulehdus aina uusii.
Mutta kaipaisin mielipiteitä jos jollain on myös ollut useampi tulehdus peräkkäin..

mulla loppu tulehduskierre ku ne punkteerasi sairaalassa. ikävä toimenpide mut siinä vaiheessa ku olin niin tuskainen niin olisin niiden antanut tehdä ihan mitä vaan et kivut loppu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:40 eijaksakirjautua kirjoitti:
mulla loppu tulehduskierre ku ne punkteerasi sairaalassa. ikävä toimenpide mut siinä vaiheessa ku olin niin tuskainen niin olisin niiden antanut tehdä ihan mitä vaan et kivut loppu.

Tuosta punkteerauksesta minullekin on puhuttu,että sitä pitää kokeilla jos ei rupea laantumaan.
Se mikä tosiaan on hassuinta niin helmikuun poskiontelotulehdus oli elämäni ensimmäinen ja nyt sitten tälläsessä kökkö kierteessä :'( :(

Mulla oli n. 10 vuotta sitten poskiontelontulehduksia jatkuvaan,lopulta eivät määränneet enää kuureja vaan suoraan punkteerasivat ja kävin huuhteluttamassa jaksoissa vaikka selviä oireuta ei ollutkaan(että mahdollinen pöpö saatais pois pesimästä).Vasta kun sairaalassa leikkaussalissa tekivät "ilmastointiaukot" jonnekin tuonne onteloihin niin se sitten viimein auttopi ja oon sairastanu sen jälkeen peräti yhden tulehduksen --siis viimeisen 10 vuoden aikana!

Yksi ystävä sai hyvän avun jatkuviin poskiontelontulehduksiin homeopaatilta (häneltä oli siis punktoitu useaan kertaan ja ilmaistointiaukotkin oli laitettu - näistä ei pysyvää apua). Mutta tuolta homeopatiasta siis sai pysyvän helpotuksen. Tarkemmin en tästä tiedä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:47 samperin puusilmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:39 Jätkä kirjoitti:
Minulla nuo tulehdukset alkoivat, kun aloitin työn homekoulussa. Syy lienee selvä, vaikkakin remontti on siellä jo melkein valmis, oireet kylläkin jatkuvat. :/

Minkä ikäinen tuo rakennus oli?

Ööh joskus 1960-luvulla rakennettu, eli tosi vanha.

Yhteistyössä