• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Kaksplus-toimitus

Poskiontelotulehduksesta

Miten teillä oireilee poskiontelotulehdus? Mulla on välillä järkyn kipeät posket, siis koko poskiluu nenän pielestä alkaen ja toisena päivänä kipua ei tunnu lainkaan. En tajua, että onko tämä tulehdusta vai ei? Kerran jo söin kaks ab-kuuria peräkkäin ja kun kävin rtg:ssä punkteerausta varten, niin ei siellä mitään nestettä ollutkaan.

Onko luontaishoidoista tai -tuotteista kokemuksia? Kuulisin mielelläni!

Minä olen saanut avun poskiontelotulehduksiin ostamalla apteekista nenähuuhtelukannun, sarvikuonon. Hinta oli muistaakseni n. 13 euroa. Paketista löytyy hyvät käyttöohjeet ja oireet todella helpottavat.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2006 klo 22:32 Emmi kirjoitti:
Minä olen saanut avun poskiontelotulehduksiin ostamalla apteekista nenähuuhtelukannun, sarvikuonon. Hinta oli muistaakseni n. 13 euroa. Paketista löytyy hyvät käyttöohjeet ja oireet todella helpottavat.
Mulla onkin tuo kannu ja olenkin sitä käytellyt milloin enemmän, milloin vähemmän. Tuntuu vaan, etten saa sitä vettä menemään onteloon..? Vai pitäiskö sen mennä sinne... luultavasti. Sitten sitä märkää jää pyörimään nenään vielä loppu päiväksi. Pitänee taas kaivaa se esiin ja huuhdella JOKA PÄIVÄ nuo röörit!

Yhteistyössä