Poskiontelontulehdus ---> otsa ontelon tulehdus! Kokemuksia kellään!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o_O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

o_O

Vieras
Sain torstaina antibiootit poskiontelontulehdukseen. Ei tehoa näytä juurikaan olevan, kun korvat tukossa ja huutaa tilliä, otsa, ohimot ja silmät ihan kauhean kipeät! Soittelin jo sairaalaan mutta pitkien jonojen takia en viitsinyt lähteä jonottamaan, jos huomenna saisi aikaa varailtua. Miten tuota hoidetaan jos tulehdus on levinnyt otsaonteloon? Pelottaa ja ahdistaa kun puolitoistaviikkoa yhtäsoittoa sairastanut :(

Antibiotteilla hoidetaan ensisijaisesti samoin kuin tavallinen poskionteloiden tulehdus. Minulla oli sama viime keväänä. Oli myös huimausta ja pahoinvointia. Kotiin lääkäri vielä laski, mutta sanoi, että jos oksentamaan alkaa niin silloin oikea hoitopaikka on sairaala. Sairaalassahan sitten voidaan kirurgisesti alkaa tyhejntämään otsaonteloitakin. Suurin vaara tuossa otsaonteloiden tulheduksessa on saada aivokalvontulehdus.

mulla oli ensin poskiontelontulehus, eka antibiootti auttoi, toinen ei ,paheni otsaontelotulehukseksi ja se oli ihan helkutin kipeä,lääkäri ei meinannu uskoa kun menin valittamaan,sanoi että harvoin menee otsaonteloon..no mulla oli mennyt,antibiootit ei auttanut ja tuli aivokalvontulehus ja se kipu olikin vielä helvetillisempäää:( oyssissa makasin monta päivää ja lääkkeet ei auta.

Uusimmat

Yhteistyössä