Positiivista hormonikierukasta?!

Viikko sitten laitatin Mirena hormonikierukan. Kauhukseni olen lukenut tältä palstalta vain, lähes muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, pelkkää miinusta hormonikierukasta. Kertokaa nyt joku edes, ettei se vie haluja, että alavatsakivut kuuluvat asiaan vain aluksi, runsas vuoto vähenee ja haluja ei ainakaan saa lähteä! Muutenkin kuukaudet ovat täyttyneet ainaisesta siteiden pitämisestä ja jyrkistä mielialan vaihteluista. Jotain plussaa pliis, ja toivoa paremmasta... :\|

melle harmailee
Mä olen ainakin suositellut h-kierukkaa kaikille! Ihan vaan positiivista sanottavaa... Halut ei tietääkseen lähteny mihinkään, ei ollu kuivuutta tms. seksuaalisuuteen vaikuttavaa. Levonova oli mulla 4 ½ vuotta, poistettiin samalla kun alkoi kondylooman aiheuttamien muutosten hoidot, kun tarkoitus on lapsia alkaa lisää yrittämään. Kuukautisia ei ollut 4½ vuoden aikana kuin varmaan 5 kertaa, nekin sellaista rusehtavaa valkovuotoa, kestivät 2-3 päivää. Huomaamatonkin oli kaiken puolin. halvempi kuin pillerit yms. SUOSITTELEN!!!!! :flower: :flower:

-Tallaaja-
Levonova h-kieruksasta täälläkin pelkkää hyvää sanottavaa. Toinen jo "menossa" ja alkuvuodon (n. 1kk) jälkeen ei ole mitään vuotoja ollut.
Mitään muutakaan oireita, joita voisin kierukan piikkiin laittaa, ei ole ollut.
Eli kyllä tänne vielä kolmaskin samanlainen laitetaan vuodenvaihteessa, ellei tuo vauvakuume ota ylivaltaa :D

2 lasta
Ei mulla ainakaan mitään ongelmia ole ollut. Ensimmäinen 5 kuukautta oli hieman ikävää aikaa kun tiputteli milloin sattui, ei kuitenkaan koko ajan. Eli ei ollut mitään säännöllistä kiertoa, mutta sitten loppui kuukautiset kokonaan, Jes! Nyt kun periaatteessa kuukautiset pitäisi tulla niin vuotoa ei tule mutta joitain ihan pieniä oireita voi olla.

Angie K
2 lasta, onko sulla siis levonova vai mirena?

Mulla on mirena.. ihan positiivinen ehkäisy, kaikki e-pillerit melkein kokeilleena!!!

Tottakai se kohtu supistelee aluksi sen kierukan laiton jälkeen! Mulla on nyt 1,5 vuorokautta ollu ja vuoto vähentyny puolella. Huomenna pitäis mennä kylpylään ja aion mennäkin koska en usko että enää vuotaa.
soit ihmees gynel jos askarruttaa. Parempi vaihtoehto tää on ku kuparikierukka!

Yhteistyössä