Positiivisia puolia viisaudenhammas-hässäkästä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
1. Mun paha jokailtainen kokiksen nauttiminen jäi pois, kun ei se ien tykännyt hyvää niistä hiilihapoista :D Turhaan tuota enää alottaa, eikä toi tikattu kohta siitä varmaan tykkäis sekään.

2. Kahtena päivänä molen polttanut tosi vähän, eilen vaan 2 röökiä ku rupes vuotaa aina uudestaan verta ja tänäänkään ei sattumatta saata savuja ottaa, saa nähdä urkeaisko tästä passeli vähentämis-prosessi.

3. Noh, ei ainakaan tuo samainen hammas pääse enää ryttyilee, ku ei sitä enää edes ole B)

Mulla toi homma on vasta edessä... Kaikki neljä viisuria veks, kaks kerrallaan. :x

Tällä hetkellä parhaalta tuntuu ajatus ylimääräisistä vapaapäivistä eli leikkausten jälkeisistä saikkupäivistä. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Mulla toi homma on vasta edessä... Kaikki neljä viisuria veks, kaks kerrallaan. :x

Tällä hetkellä parhaalta tuntuu ajatus ylimääräisistä vapaapäivistä eli leikkausten jälkeisistä saikkupäivistä. :p

Mulla tää on vielä kesken, 2 jäljellä.. ton jo melkein kokonaan ulos kasvaneen poistoon pitäs varata aika tikkien poiston yhteydessä :snotty:

Nonni, eihän se sit ollut ihan niin kauhee juttu, kun paljon hyvääkin seuraa :D Vois tehdä mullekin tollanen operaatio hyvää, niin en kessuttelis enää askia päivässä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Nonni, eihän se sit ollut ihan niin kauhee juttu, kun paljon hyvääkin seuraa :D Vois tehdä mullekin tollanen operaatio hyvää, niin en kessuttelis enää askia päivässä :ashamed:

Joo no, isona miinuspuolena valvottu yö ja kipuilu särkylääkkeiden syönnistä huolimatta. Eikä tee mun alipainollekaan gutaa kun ei pysty syömään :snotty: Ja tottakai toi särkylääkkeiden+menkkojen yhteisvaikutus mun mahalle, mutta kai mä tän kestän.

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Oliko ihan hirveä toimenpide? Mullakin tuo olisi edessä.. Eikös se leikattu sulta pois?

Leikattiin joo. Se meni kyllä melkein ihan ku mun hammaslääkäri lupas.. "leikataan se ien auki ja nostetaan hammas pois" :D No, ei se sen kummemmalta tuntunut. Ei sattunut ollenkaan eikä tuntunu mitenkään siltä et leukaluuta revittäis, niinku kaveri pelotteli. Puudutukset sattu, mut muuten ei ollenkaan. Ei tuntunut edes kauhean epämukavalta, vaikka koko homman ajan tärisinkin siinä tuolissa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Joo no, isona miinuspuolena valvottu yö ja kipuilu särkylääkkeiden syönnistä huolimatta. Eikä tee mun alipainollekaan gutaa kun ei pysty syömään :snotty: Ja tottakai toi särkylääkkeiden+menkkojen yhteisvaikutus mun mahalle, mutta kai mä tän kestän.

Kivut ei kuulosta kivalta :/ Mut aattele, et sitten kun sulla on suu kunnossa, etkä kuitenkaan polta niin paljoa kuin ennen, alat lihoa :xmas:

Kivut ei kuulosta kivalta :/ Mut aattele, et sitten kun sulla on suu kunnossa, etkä kuitenkaan polta niin paljoa kuin ennen, alat lihoa :xmas:

Noniinno.. nähtävksi jää, onnistuisko se vähentäminen edes sitten kun pystyy taas suuta avaa normaalisti.. häätyy yrittää :|

Noniinno.. nähtävksi jää, onnistuisko se vähentäminen edes sitten kun pystyy taas suuta avaa normaalisti.. häätyy yrittää :|

Kannattaa ainakin yrittää. Voi antaa sulle tosi hyvän ohjeen: Yritä enemmän ku Klonkku :saint: Mä nimittäin palaudun aina korsteeniksi, vaikka mikä ois ollut... Ei toimi edes champix :xmas:

Kannattaa ainakin yrittää. Voi antaa sulle tosi hyvän ohjeen: Yritä enemmän ku Klonkku :saint: Mä nimittäin palaudun aina korsteeniksi, vaikka mikä ois ollut... Ei toimi edes champix :xmas:

Vähän samaa vikaa... :whistle:

Vähän samaa vikaa... :whistle:

Jos on kova keuhkoputken tulehdus, niin Ventoline helpottaa tupakoimista B)

Hyvä tietää *pistää korvan taakse talteen* :laugh:
Ja nyt mä taidan koittaa mennä käymään tupakalla....... :xmas:

Kävikkö jo vai viekö kerkiää seuraksi? :D

Yhteistyössä