Positiivinen raskaustesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli mun menkat alkoi 19.1 ja kuukauden ainut yhdyntä oli 7.2, eli raskauden on pitänyt alkaa silloin. Tein 15. pvä raskaustestin, joka näytti voimakasta plussaa heti. Mutta, kuinka se näyttää noin nopeasti vahvaa plussaa? Mulla kun aina on plussat näkynyt vasta muutaman päivän sen jälkeen kun kuukautiset on myöhässä ja silloin oli hedelmöitys tapahtunut jo kp 12.
Tämä olis nyt sitten neljäs, ja ensimmäinen kerta kun testi näyttää näin nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Janskuliini84:
jos edelliset menkat onkin ollut ns. valemankat? että ootkin pidemmällä raskaudessa? tai monikkoraskaus ja raskaushormoonia virtsassa jo niin paljon, että näyttää plussaa jo nyt?

Monikkoraskaus on kyllä takana aiemminkin, eli talosta löytyy kaksoset :D
Menkat oli tammikuussa ihan tavalliset, eli uskon kyllä raskauden alkaneen vasta helmikuulla...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos edelliset menkat onkin ollut ns. valemankat? että ootkin pidemmällä raskaudessa? tai monikkoraskaus ja raskaushormoonia virtsassa jo niin paljon, että näyttää plussaa jo nyt?

Menkat oli tammikuussa ihan tavalliset, eli uskon kyllä raskauden alkaneen vasta helmikuulla...

Mulla oli yhdet ihan normaalit menkat vaikka olinkin jo raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mulla oli yhdet ihan normaalit menkat vaikka olinkin jo raskaana.

Taidan olla aika varma, että edellisessä kierrossa ei ollut edes mahdollisuutta tulla raskaaksi, ollut vähän hiljaiseloa sillä rintamalla :D Raskaus oireet on alkoi 11.pvä. Muistan, kun aloin manata miehelle, että menkat alkaa kesken muuton, muttei ne sitten alkaneetkaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ultrassahan se sitten selviää.. pääsisitköhän aiemmin jo ultraan? :)

Kyllä mä vaan taidan odotella sinne ensimmäiseen ultraan asti :) Kunhan nyt tässä aikani kuluksi ihmettelin :D
Usein vaan nuo raskaustestit näyttää positiivisen aika myöhään, ja varsinkin tuo apteekintesti on ollut mulla sellainen, joka näyttää aika myöhään positiivista :) Mutta nyt vaan jännitetään.

Hei ap! Täällä vähän sama juttu. Vahva haamu tuli viikon sisällä oviksesta, jonka testasin ja mielestäni silloin viivat oli, mitä pitää.

Nyt ihmettelen, miten näin äkkiä tosiaan näytti positiivista. Eilen näin unta, että odotin kaksosia. Voisikohan olla?? :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei ap! Täällä vähän sama juttu. Vahva haamu tuli viikon sisällä oviksesta, jonka testasin ja mielestäni silloin viivat oli, mitä pitää.

Nyt ihmettelen, miten näin äkkiä tosiaan näytti positiivista. Eilen näin unta, että odotin kaksosia. Voisikohan olla?? :)

Kyllä mulle kaksosetkin kelpaisi, mun mielestä helpompaa kuin yhden kanssa. Tämä nuorimmainen roikkuu koko ajan mun lahkeessa, kaksoset taas leikki aina toistensa kanssa :D

Heippa. Minulla myös on kauheita vihlasuja alavatsassa oikealla ja vasemmalla puolella,nännit ovat kipeät,aivastuttaa,vähän pahoinvointia ja väsymystä. Tein testin viimeviikolla ja näytti negaa. Joten,koska sen testin suunnilleen voisi uusiksi tehdä,että näyttäs plussaa. On meinaan niin vahva tunne,että vatsassa täpähtuisi jotain.

Yhteistyössä