Positiivinen menkoista huolimatta?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmentynyt

Vieras
Sain juuri one step liuskatestillä positiivisen.. viiva on haalea, mutta mieskin sen selvästi erotti. Se mikä tässä nyt aiheuttaa pelkoa ja hämmennystä on se että menkat alkoivat oikeaan aikaan kp28, nyt kp32 ja yhä tulee haaleaa verta pyyhkiessä... Vuoto on ollut niukempaa, "juoksevampaa" ja hyytymiä ei ole tullut, myöskään kipuja ei ole ollut ja normaalisti on tosi paljon.

Nyt ei vaan millään jaksais odotella, et mitä tapahtuu. Km vai oikeasti raskaana... Neuvolaan taitaa olla turha vielä soitella, käskevät vaan odottelemaan?!

Kokemusta kenelläkään samanlaisesta?

Menkathan voi olla raskaana ollessakin... Sinuna odottaisin viikon, testaisin uudelleen ja olisin vähän viisaampi. Jos kyytiläinen on edelleen matkassa, viikon kuluttua plussa on jo paljon selkeämpi, jos taas käy niin kurjasti, ettei pieni jaksanut kyydissä, luulisi hormoonin häviävän siinä ajassa jo ainakin osittain pois, eli viiva olisi ainakin vielä haaleampi, ellei kokonaan poissa...

Alkuperäinen kirjoittaja hämmentynyt:
Sain juuri one step liuskatestillä positiivisen.. viiva on haalea, mutta mieskin sen selvästi erotti. Se mikä tässä nyt aiheuttaa pelkoa ja hämmennystä on se että menkat alkoivat oikeaan aikaan kp28, nyt kp32 ja yhä tulee haaleaa verta pyyhkiessä... Vuoto on ollut niukempaa, "juoksevampaa" ja hyytymiä ei ole tullut, myöskään kipuja ei ole ollut ja normaalisti on tosi paljon.

Nyt ei vaan millään jaksais odotella, et mitä tapahtuu. Km vai oikeasti raskaana... Neuvolaan taitaa olla turha vielä soitella, käskevät vaan odottelemaan?!

Kokemusta kenelläkään samanlaisesta?

Itse tein plussa-testin muutama päivä sitten ja nyt menkat olleet pari päivää...en omalla kohdalla usko kyytiläiseen. Toivotaan sulle parempaa onnea! Täytyy vaan omallakin kohdalla odottaa muutama päivä, niin asia varmaan selkenee...odottaminen ON todella piinaavaa...

ei sun tarvi odottaa ensiviikkoon asti välttämättä. teet samanmerkkisellä testillä parin päivän päästä ja katsot alkaako viiva vahvistumaan vai haalenemaan. jos raskaus jatkuu niin parilla uudella testauskerralla viivan pitäisi jo alkaa vahvistumaan tai ainakin pysyä samanlalisena. jos taas on mennyt kesken niin viiva alkaa hiljalleen haalistumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hämmentynyt:
Edelliseltä haluaisin vielä kysyä, että miten huomasit raskauden?

Huomasn raskauden rv7, kun oli vaan tosi outo olo. Ja kun ne menkatkin oli niukemmat, niin oli vaan pakko tarkistaa. Yllätys oli kyllä siltikin aika suuri, kun selkeä plussa tuli:)

Mulla tuli yhdet ihan normaalinoloiset menkat raskaana. Siitä kuukauden kuluttua hirvee kipu alavatsalla ja verta tuli yhtäkkiä tosi paljon. Olin varma keskenmenosta, mut nyt mulla on pian vuoden ikäinen suloinen lapsukainen <3

Yhteistyössä