Porvoossa synnyttäneet

• Viestiketjun aloittaja maarith
  • Ensimmäinen viesti
maarith
Oliko millainen kokemus? Mä olen menossa sinne ensimmäistä kertaa synnyttämään,kun kaikki muut 4kpl on syntynyt kätilöopistolla niin olisi mukavaa kuulla kokemuksia tuolta sairaalasta.
Joten kaikki kokemukset ja fiilikset otetaan vastaan B)

Hyvät kokemukset on :) Kerran olen siellä synnyttänyt ja muutaman kuukauden kuluttua uudelleen ja hyvillä mielin sinne menee.

Synnäri on pieni ja kodikas, syn.saleja on 3, kaikki eri värisiä :) Henkilökunta oli tosi ihanaa, tosin osaston puolella oli joku hoitaja, vanhempi nainen, oli vähän ihmeellinen... :/

Minäkin synnytin esikoisemme reilu vuosi sitten Porvoossa ja ensi kesänä olisi aikeissa mennä uudestaan vierailulle =)

Yhtyn edellisen kirjoittajan kommenttiin. Tykkäsin myös kovasti sairaalasta, sen rauhallisesta ja kodikkaasta tunnelmasta. Kätilöt ovat ihania, auttavaisia ja ystävällisiä. Kaiken kaikkia mukava paikka =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2006 klo 15:06 maarith kirjoitti:
Hyvä homma,että ihmiset on tykänny.Ehkä sitten itelläkin menee hyvin.Kunhan vaan täältä Loviisasta kerkeää sinne asti ennen lapsen ulos tuloa :kieh:
Missäpäin Loviisaa asustat? terveisin loviisalaissyntyinen nykyinen porvoolainen.

Aivan loistava paikka!! Henkilökunta oli mahtavaa. Enpä haluaisin muualla synnyttämään =) Kotoisa paikka.

Me oltiin siellä keväällä 2005. Saatiin perhehuone ja palvelu oli erinomaista. Välillä kätilöt kävivät hakemassa poikaa omiin pikku sylittelyihin,se oli hellyttävää :) Kaikki kävivät jututtelemassa ja kaikilla tuntui olevan aikaa. Perheemme sai tulla milloin huvitti vierailemaan.

Synnytyksessä olevat kätilöt olivat todella loistavia - kilttejä, kuuntelevia, tsemppareita ja iloisia.

Eli vain pelkkää hyvää sanottavaa! :flower: =)

Yhteistyössä