PORVOOSSA KETÄÄN??

  • Viestiketjun aloittaja Krima
  • Ensimmäinen viesti
Delenna
Kiitos vastauksesta, toivottavasti tosiaan "vaan" etsivät tiloja - tosin niitähän on vapaina yllinkyllin... *sarkasmia*

Muiden asioiden yhteydessä tulin selvitelleeksi Hesan puistoja ja kerhoja ja olen vihreä kateudesta! Kymmeniä puistoja, joissa ok-talon kokoinen rakennus, missä avoimen pk:n kaltaista toimintaa joka arkipäivä klo 10-17! \|O Miksei täällä ole edes yhtä! Tuo Avoin pk oli juuri meille sopiva, vaikka kestikin vain yhteen. Onhan joo puistotoimintaakin ja Näsin/Lidlin puisto sopivan matkan päässä, mutta paljompa siellä tekee äiti vauvan kanssa (kaksi isompaa kyllä), varsinkaan syyssäillä.

Anteeksi, mutta tarvii purkautua, sapettaa niin! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :x
 
niinkun olen jo aiemmin sanonu että mulla on tarkoitus ajaa asiaa eteenpäin että saadaan porvooseen paikka äideille ja lapsille. on hyvä tietää että täällä on näin monta äitii samaa mieltä mun kans että tarvitaan paikka missä voi olla lasten kans ja juoda kahvii ilman että häiritsee muita kahvittelioita...
 
olipoli
minnukka: olet hyvää asiaa edistämässä jos sellaisen saisi tänne hommattua se olis unelma..
joo ja totta..mitäpä sitä piene vauvankaa tekee puistossa..mulla kun ei niitä isompiakaan ole eikä oliver kauaa jaksa missää keinussa roikkua.. plaah sisätilat kun talvi tulee.se ois jees.. ja kun noi kaikki kerhotki on aina heti aamusta ja sit iltapäivällä ei oo mitää..
 
Delenna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2006 klo 14:35 olipoli kirjoitti:
tänpäivän lehdessä luki että avoin pk aukea taas 20.9 mannerheiminkatu 14 kellonaikaa siinä ei ollut..
Kiitos infosta :) Katsotaan josko ens ma Itäväylässä olis jo ilmoitus (yleensä niiden (pikkuilmoituksissa viesti alkamisesta ja muutoksista). Mansku 14:han on entinen kirjasto eikö... Siinä on taas omat kommervenkkinsä (riippuen missä kerroksessa pitävät), mutta eipähän tarvii niitä mäkiä kavuta :p
 
Hei en oo Porvoosta nyt,mut asuin siellä 20 ekaa vuotta! Voinn vaikka tuntea jonkun teistä.Nykysin asun Hollolassa,ja olen luokanope.
3 poikaa,on.Äitini asuu Porvoossa,ja monta monta yläasteen,lukion aikaista ystävääni ,joilla kans perheet siellä.Ite lähdin opiskelemaan Savonlinnaan,ja sieltä tänne työn perässä.
Oon 33 v,kävin Linnajoen yläastetta,ja Linnankosken lukiota....Mulle voi laittaa yv:tä,jos tunnistat mut
 
porvoonmamma
käykö kukaan teistä siinä mamma-vauva jumpassa keskustassa tiistaisin?
entä milloin lastentarvike kirppis lundissa, 1.10 mutta mihin aikaan?
missä mannerheiminkatu 14, siis mikä talo?
 
Delenna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 20:07 porvoonmamma kirjoitti:
käykö kukaan teistä siinä mamma-vauva jumpassa keskustassa tiistaisin?
entä milloin lastentarvike kirppis lundissa, 1.10 mutta mihin aikaan?
missä mannerheiminkatu 14, siis mikä talo?
Vauvajumppaan en osaa sanoa mitään, mutta:

Lundissa lastentarvikekirppis su 1.10. klo 10-13 (tähän mennessä aina ollut sama kellonaika). Ilmoitus löytynee taas Sunnuntai-Uusimaan Jokamiespalstalla (vai mikä se oto/myynti/jne palstan nimi nyt olikaan).

Mannerheiminkatu 14 on entinen aikuisten kirjasto. Nyt siinä on Taidekoulun tiloja (3. krs, osittain niitä Avoin pk lainaa nyt), nuorisotila ja tuota... No, se lukee siinä ovessa :) Toisella puolen (siis ulkoa katsottuna) joku sisustuskauppa ja toisella oliko se joku kiinteistövälitys (ennen oli kirjakauppa, ei Suomalainen)... Siis oikeesti, mä kävin siellä tänään, enkä muka muista... Meen sinne taas huomenna muksujen kanssa, koitan muistaa katsoa tarkemmin :) Tien toisella puolella on Kotipizza ja kultasepänliike (ja pari muuta liikettä toki ;) ).
 
Delenna taas
Laitanpa tähän nyt tuoreet ja autenttiset tiedot Avoimesta päiväkodista:

Ma: lapsiparkki (ennakkoilmoittautuminen) klo 9-11 / 12-14 Mannerheiminkatu 14, 3. krs (2e/lapsi)

Ti: Kevätkummun nuorisotalo, Sammontie 3 klo 9-12

Ke ja to: Mannerheiminkatu 14, 3. krs klo 9-13

Pe: Borgströmin puisto 9:30-11:30 (pakkasraja -10)


:attn: :)
 
Delenna
Noniin, se avoin pk, Mannerheiminkatu 14. Ohjeita ovesta:

Ovessa ja sen yläpuolella lukee graffitityylisesti Intro (joka on se nuorisotila käsittääkseni). Toisella puolen on SKV (kiinteistövälitys) ja toisella Karissima (se sisustusliike).

Ja se oli musaopisto se kolmas, jolla niitä tiloja on siellä.

Eiköhän noilla tiedoilla löydy ;)
 

Yhteistyössä