"Naisesi luulee että olet "unelmien prinssi", mutta todellisuudessa se on kulissia. Jos rakastat naikkostasi "vieras" niin miksi ihmeessä veikkasi innostuu värähtelemään muista naisista."
Ensinnäkin käy sääliksi ihmisiä jotka oikeasti luulevat elävänsä unelmiensa prinssin kanssa, saduissa ja nuorten tyttöjen lehdissä sekä elokuvissa on tälläistä puppua, mutta toisaalta en kiellä etteikö joku näin ihan oikeasti voisi kokea. Olen myös sitä mieltä, että liika tunteilu tekee meistä sokeita todellisuudelle ja moni on satuttanut itseään elämällä elämänsä pilvi linnassa ja pudonnut lujaa alas. Ja, että minäkö en ole koskaan ollut rakastunut? Kyllä olen, silloin tällöin rakastun naiseeni ja olen aivan ihmeissäni, kunnes taas rauhoitun
Nyt päästääkin todella mielenkiintoisen kysymyksen äärelle. Siis juuri siihen, että koet loukkavana tuon lemmen sauvan kovettumisen jos se tapahtuu muun naisen alastomuudesta kuin omasi. Kuule siinä sulle hyvä tutkimus aihe. Tuohon kun saadaan joku selvä vastaus niin onneksi olkoon. Koitan keksiä jonkun esimerkin hmm. esim kun nypit kulmakarvojasi niin silmäsi alkavat vuotaa, kun nypit nenäkarvojasi sinua aivastuttaa, kun kuulet sinulle sopivan vitsin niin sinua naurattaa, näit kait voisi kutsua fyysisiksi ja audio/visuaalisiksi ärsykkeiksi....kun minä näen kiihottavan naisen niin minulla ns."värähtää"
"Itse pienen pojan äiti, muutaman raskausarven omaama tosin kaunis ja hyvä vartaloinen noin muuten vaikka olenkin, niin kyllä on silti surullista rannalla huomata miten se katse aina kääntyy niiden suuririntaisten yms muiden kaunokaisten perään."
Kuten jo aiemmin itse totesin, niin ei tälläinen käytös sinun seurassasi ole todellakaan fiksua. Itsekkään en sitä harrasta koska tiedän sen loukkaavan naistani.
"Ja kyllä mieheni on kovinkin sinut itsensä kanssa, ollut aina. Komea mies, ja tiedostaa sen itsekkin. "
Minäkin olen komea ja tiedostan sen, mutta pyrin välttämään sen näyttämistä, koska se jos mikään tekee ihmisestä kuspään. Otappa vaikka mallia miehestäsi itsevarmuuden saralla.
"Tarkoin juuri niin ettei omien sanojensa mukaan ollut ennen ainakaa milloinkaan kiihottunut muiden alastomien naisten olemuksesta, vaan se olin minä josta sai kaiken tarvittavan. Olin kaunein, seksikkäin yms. Mitä sitä nyt ikinä tuleekaan naisellee todisteltua.. (Ainakin sellainen olo tuli ettei kovasti niillä perää ollu sitten kuitenkaan.) Seksikään kuulemma koskaan tuntunut kenenkään kanssa tällaiselta. Kokemusta hänellä kyllä oli!"
Onko tämä sinun ensimmäinen vakava suhteesi? Uskoit kaiken muitta mutkitta. Hassua, kun esim. naiseni kehuu minua niin hymyilen ja tiedän hänen tekevän sen minua miellyttääkseen, mutta todellisuudessa tiedän hyvin tarkalleen mikä minussa mättää ja mikä on hyvää. Loppujen lopuksi olen enemmän kuin osieni summa. Jos minulla on hieman vatsaa niin ei se minusta rumaa tee vaikka joku siitä jotain sanoisi.
"Oli miten oli, miehet ja naiset.. Ja kyllä olen samaa mieltä että jos löytyisi oikeasti mies joka jumaloisi (sana jota mieheni on itse käyttänyt) vain ja ainoastaan omaa naistaan olisi jotain niin upeaa. Siksi ajattelen sen niin koska en tosiaan voi ymmärtää että jos väittää toista ja toimii toisin!?"
Naiset eivät kestäisi totuutta! Jos minä puhuisin aina suuni puhtaaksi niin veikkaanpa, että kaikki vihaisivat minua.
"Tavallaan tosin niin kauan kun itse ei tiedä mitä siellä äijien saunailloissa yms, tapahtuu niin aina vaan parempi."
Mitä siellä tapahtuu vai? Saunailloissa. No mä ainakin saunon kavereiden kanssa ja juodaan viinaa ja puhutaan #&%?$!* mm. urheilusta, armeijasta, kännisekoiluista, vitseistä, tyhmistä ihmisistä jne.. Harvemmin puhutaan naisista. Niistä on saanut jutella kyllästymiseen viimeksi jollain raksaduunilla jossa miehet kehuivat kuinka ja koska viimeksi saivat. Sitä ei kauaa en jaksanut kuunnella. Onneksi en omaa tälläisiä omilla taidoillaan tai kokemuksillaan kehuvia kavereita.
"Se vaan on nykysin niin kuvottavaa että seksi on se millä myydään, ja seksi on se mikä tosiaankin myy. Kumpa se vaan menisi ohi! Oksettavaa. Olisi sitten edes tasapuolisuuden vuoksi myös puolialastomia miehiä yhtä paljon kuin niitä vähäpukeisiä pitkäsääriäkin."
Okei tässä tulee sulle hieman faktaa jos et tätä jo tiennyt:
Mies on alastomana useasti ruma! (naisten ja miesten mielestä)
Suurin osa naisista on alastomana kauniita! (naisten ja miesten mielestä)
Nyt kun saisin jostain käsiini sen tutkielman jossa kyseltiin naisilta, että kummat miellyttävät enemmän mainoksissa vähäpukeiset naiset vai vähäpukeiset miehet niin vastaus kääntyi vähäpukeisiin naisiin. Katsoppa mainontaa. Naiset päättävät kodin rahoista. Eli minne rahat laitetaan, käyttötavarat, kalusteet, ruoka, vaatteet, kaikki nämä myyvät myös seksillä ja naisten alastomuudella. Eiköhän asia ole niin, että jos ja kun tulee päivä jolloin markkinatutkimukset osoittavat, että naiset haluavat nähdä enemmän vähäpukeisia miehiä(tilastollisesti enemmistä) niin niitä myös tulee olemaan. Onneksi trendi on jo hieman kääntynyt siihen suuntaan, että miehiäkin näytetään. Harvakseltaan kylläkin.