Porin H&M:n

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammavaatteet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammavaatteet

Vieras
Hei! Jos tätä palstaa sattuisi lukemaan joku porin hennesillä äitiysvaatteita katsellut, niin kertoisitko kannattaako sinne naapurikaupungista asti vääntäytyä lähtemään? Eli onko paljon valikoimaa, löytyykö vaikka kivoja paitoja tai farkkuja? Olen miettinyt että jaksaisko joku päivä lähteä ajamaan... tästä kaupungista kun ei äitiysvaatteita löydy ja nettikaupoista on jo tilattu kaikki ""kivat"", tai mitä on malttanut ostaa, aika kalliita kun on nuo bebesit ja muut...

Aika köyhältä mielestäni vaikuttaa koko osasto :(

Mä en itse ole löytänyt sieltä yhtään mitään. Mutta kyllähän siellä muutama hame on ja housuja on myöskin ihan kiitettävästi, mutta ne kaikki on jotenkin mummomaisia.

Mutta suosittelen että käy ihmeessä Porissa BeBop:issa siellä Tintti lastenvaateliikkeessä. Siellä myydään myös äitiysvaatteita. Ne on nuorekkaita ja ei niin kalliita :)

Oi kiitos vinkistä! En ole tiennyt että porista saa muualtakin äitiysvaatteita kuin tuolta hennesiltä... Minkähän merkkisiä vaatteita siellä myydään, onko joku tietty sarja tai mallisto...?

Mahtavaa! Justiin sitä olen harmitellut, kun olen luullut että helsinki ois lähin paikka josta noita mama licious -vaatteita saa! Täytyykin ottaa ja lähteä katselemaan joku päivä! :)

Riippuu kyllä täysin millasista vaatteista tykkää, mutta mulle noi H&M:n äitiysvaatteet on ollu pettymys. Meen sinne aina mutiseen et ""miks nää kaikki on aina näin rumia ja keski-ikäisen näköisiä"" Sama juttu Lindexillä.

Tosin henkkamaukasta ostin 25 egellä ihan parhaat mustat trikoohousut, joita oon käyttänyt nyt lähestulkoon koko ajan, kun on niin mukavat ja vielä ihan fiksun oloisetkin.

Yhteistyössä