Porin äitiyspoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippu kätilöstä/lääkäristä. Ei ne välttämättä ihan suoraan sano, mutta vihjaa, meille sanottiin, että tällä miehellä on selkärankaa, kun sitä katsoivat....

Meille ei ole kummankaan yhteydessä sanottu mitään mut eipä olla kyseltykään. Toisen ultras oli muistaakseni se "sääntö" just tullu missä ne kieltäyty kertomasta missään tapaukses sukupuoliarviota..

Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
kyllä meillä just rakenneultrassa jutteli lääkäri, jotta "eihän sitä 100%:n varma voi mistään olla, mutta harvemmin tytöillä tuollaista lisäkettä jalkojen välissä on..."

No täytyy sitten varmaan sanoa ennen tutkimusta ettei tahdo kuulla edes aavistusta sukupuolesta (jos ei siis tahdo kuulla).
Aika outoa, että lääkäri omavaltaisesti tollasta sanois.

Kannattaa varmaan sanoa etukäteen, me kysyttiin sitä itse että näkyykö yhtään kumpi olisi tulossa.

Me haluttiin tietää, jotta pystyy varautumaan hiukan etukäteen, esim. vaatetuksen puolesta, kun mulla on niin hankala vaatemaku myös lasten suhteen... On meillä vielä yksi ultra ennen synnytystä, niin näkee vielä kerran onko lisäke pysynyt siellä vai olisiko tytteli kuitenkin tulossa. Ja joo, tiedetään ettei mikään ole varmaa, eikä haasteta lekuria oikeuteen vaikka tyttö tulisikin :D

Olen synnyttänyt kolme kertaa SatKs:ssä ja yhdessäkään ultrassa en ole saanut selvää vastausta kumpi tulee. Eikä sillä väliäkään. Kuopuksesta tiesin kumpi tulee joten kun rv 30 kävin nii sanoi että poika kasvaa mukavasti...

Yhteistyössä