Pop:in kuorihaalari

  • Viestiketjun aloittaja Pohtija
  • Ensimmäinen viesti
Pohtija
Minkälaisia kokemuksia popin fleecevuorillisista kuorihaalereista? Onko hintansa väärti? Pärjääkö tällä haalarilla oikeasti syksyn ja talven loskakelit,ilman erillisiä kurahaalareita?
 
Mamiiii x3
Juu! On kyllä ihan parhaita haalareita! Meillä jokaisella lapsella ollu popin kuorihaalareita ja nimenomaan irroitettavalla vuorella, menee alkusyksyllä hyvin ilman vuorta ja kylmemmällä taas vuoren kanssa. Pitää kyllä vettä hyvin, vaikka meillä sade/kuravaatteet erikseen kun tykkäävät makoilla lammikoissa :'D Kestää lapselta toiselle hyvin, mutta onhan nuo uutena aika hintavia. Mutta suosittelen:)
 
vierailija
Tulin joskus vauva aiheiselle keskustelufoorumille vain ja ainoastaan rentoutumaan. Keskustelupalsta oli suunnattu lapsiperheille.

Olin hyväntuulinen keskusteluissa enkä ollut kenenkään vihollinen. Joku keksi minut vihollisekseen. Tämän jälkeen joku keksi, että olen joku vihollinen jollekin. Koskaan ei tuntenut yhtäkään ihmistä.

En koksaan tajua miksi joku keksi minut mukaan johonkin ihme kuvioon. En edelleenkään tunne heistä ketään. Epäilen toimittajiksi, koska tunnistin kirjoitustyylin.

Yksi kirjoittajista haukkui Harkimoa lukihäiriöstä. En tunnen henkilöä. En tunne Harkimoakaan.

En käsitä miksi täysin tuntemattomat ihmiset keksivät tuntevansa toisen ihmisien taikka kuvittelevat minun tuntevan jonkun.

Joudun kärsimään täysin syyttä siitä, että luotin vauva keskustelufoorumiin.

Sanoudun irti kaikesta keskustelufoorumien keksitystä väännöstä. minulla ei ole mitään tekemistä kenenkään keskustelufoorumin muun henkilön kanssa, ei toimittajien eikä poliittisten ihmisten kanssa.


Väärä paikka, blogit parempia. Täältä on pudotettu muut kuin keskenkasvuiset äidit.
 

Yhteistyössä