nii muakin pelotti, mutta todellisuudessa avautumisvaihe oli paljon kamalampi.Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2004 klo 14:46 mievaa kirjoitti:Oliko siihen olemas joku oma puudute?
Peesaan. Avautumisvaiheen jälkeen ponnistus ei sattunu läheskään niin paljon. Jos synnytys on tarpeeks pitkällä ni mitään puudutuksia ei välttämättä voi enää antaa.Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2004 klo 20:08 Äiskäpäiskä kirjoitti:\nii muakin pelotti, mutta todellisuudessa avautumisvaihe oli paljon kamalampi.Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2004 klo 14:46 mievaa kirjoitti:Oliko siihen olemas joku oma puudute?
Minulla myös. Muuten olivat samanlaisia kuin avautumisvaiheessa mutta PALJON kovempia \|O \|O \|OAlkuperäinen kirjoittaja 23.12.2004 klo 21:41 Mie vaan kirjoitti:Mulla oli ponnistuvaiheessakin kamalat kivut. Tuskien takana oli että edes pystyin ponnistamaan niissä kivuissa, välillä olikin mahdotonta. :'(
Sama täällä!!Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2004 klo 20:08 Äiskäpäiskä kirjoitti:\nii muakin pelotti, mutta todellisuudessa avautumisvaihe oli paljon kamalampi.Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2004 klo 14:46 mievaa kirjoitti:Oliko siihen olemas joku oma puudute?
Mua ei juurikaan edes sattunut ponnistusvaiheen aikana. Supistusten välillä pystyin myös hetken lepäämään, mitä en avautumisvaiheen aikana voinut tehdä. Avautumisvaihe oli todella hurjaa (käynnistettiin tipalla, supistusten väli olematon) ja ponnistaminen oli jotenkin helpottavaa.Alkuperäinen kirjoittaja 23.12.2004 klo 21:41 Mie vaan kirjoitti:Mulla oli ponnistuvaiheessakin kamalat kivut. Tuskien takana oli että edes pystyin ponnistamaan niissä kivuissa, välillä olikin mahdotonta. :'(
Kaupallinen yhteistyö: Storytel