Pomo yllätti lahjalla :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tiina"

Vieras
Oon opiskeleva yh(lapset 10v ja 12v) ja käyn koulun ohessa siivoamassa yhtä kohdetta muutamana iltana viikossa. Loppuvuosi ollu tiukkaa vaikka hieman saankin palkkaa opintorahan ja -lainan lisäksi. Sossun asiakas en ole joten keräyksistä en ole mitään saanut.
No tänään pomo tuli ennen lähtöään toivottelemaan hyvät joulut ja antoi kirjekuoren. Ja kiitteli vielä miten siistiä jälkeä teen. En viittiny siinä sitä availla vaan kiittelin, toivotin joulut ja siivoilin loppuun. Kotona sitten avasin kuoren kun aattelin että pomo muistanu kortilla. Mutta sieltä löytyikin kolme elokuvalippua, 50euron lahjakortti citymarkettiin ja joulun toivotukset koko perheelle. Itkuhan siinä tuli.. Tuolla saa pitkäksi aikaa ruokaa ja voin viedä pojat leffaan joululomalla :-)
Jollekin vois olla pikku juttu mutta itselle tuli niin hyvä mieli kun on ollut rankka vuosi. Oli vaan niin ihana yllätys :-)

Mullakin pomo yllätti tänään. Koputti työhuoneen oveen ja kun huusin sisään, työnsi suonikkaan siittimen oven raosta. Sitä ihmetellessä pomo huikkasi "tällä pukilla ei olekkaan kuin kovia paketteja ho ho hoo". Kyllä ilahdutti ;)

Ihana juttu! :)

Itte oon baaris osa-aikaasena töis. Pomo vei meidät laivalle pikkujouluristeilylle ja ajattelin, että tuo on meidän joululahja. No tuli viä 50 euron lahjakortti paikalliseen kauppaan. :)

Olipa mukava juttu :). Tuli kiva olo, kun luin sun tekstin, hienosti ajateltu työnantajalta ja kiva, että sait helpotusta arkeen :). Ihanaa, et joskus on täällä positiivisiakin tarinoita!

• Tykkää
Reactions: rops
Siis ootteko oikeesti tyytyväisiä 50 euroon!!!
Me saadaa sellaisia 500e ja 1000e "bonuksia" palkkaan joulukuussa.

Tää on just taas tätä. Joku vilpittömästi iloitsee pienestä ( joka on hänelle paljon) ja toinen ilkuu miten saa isot bonarit. Me ei saada mitään, mutta olen iloissempi apn puolesta kun sinun isojen bonusten. Enkä siksi että sinua kadehtisin vaan siksi, että apn ilo oli vilpitön.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Joskus tällanen joillekkin "pieni" muistaminen voi olla se mikä estää kamelin selkää katkeamasta... Itsekin monta vuotta olin yh perhepäivähoitajana, eli tosi pienellä jouduin elämään kahden lapseni kanssa, niin sen kyllä tietää kuinka arvokas tuo lahja on! Jollekin se 50€ on isompi raha kuin toiselle 1000€ ikinä! Nauti lahjasta täysillä ja hemmottele poikiasi lomalla =)

Pienen firman kautta oon tuolla siivoamassa. Todella mukava kohde ja kiva yrittäjäpariskunta. Mutta en kyllä mitään tuommosia oottanut, todellakaan.

Kyllä se tuo 50e on opiskelijalle iso raha, etenkin kun on lapsia. Eihän tuosta siivoamisesta paljoa jää käteen mutta on se etiäpäin sekin :-)

[QUOTE="ihana";27737390]Tää on just taas tätä. Joku vilpittömästi iloitsee pienestä ( joka on hänelle paljon) ja toinen ilkuu miten saa isot bonarit. Me ei saada mitään, mutta olen iloissempi apn puolesta kun sinun isojen bonusten. Enkä siksi että sinua kadehtisin vaan siksi, että apn ilo oli vilpitön.[/QUOTE]

Komppaan edellistä! Toiset saa isoja bonuksia, toisille annetaan vaan suklaarasia (kuten meillä) ja joillekin vain lämmintä kättä..

Olen todella iloinen AP:n puolesta! Ihana ele pomolta!
Ja kyllä, itsekin olisin todella iloinen ja tyytyväinen tuollaisesta muistamisesta...

[QUOTE="Tiina";27737536]Pienen firman kautta oon tuolla siivoamassa. Todella mukava kohde ja kiva yrittäjäpariskunta. Mutta en kyllä mitään tuommosia oottanut, todellakaan.

Kyllä se tuo 50e on opiskelijalle iso raha, etenkin kun on lapsia. Eihän tuosta siivoamisesta paljoa jää käteen mutta on se etiäpäin sekin :-)[/QUOTE]

Kyllä todellaki 50 euroa on iso summa opiskelijalle! Nimimerkillä kokemusta on.

Yhteistyössä