Pomo ei ymmärrä saatana!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Voiko pomo vaatia että joudun olemaan vuoropäällikkönä siihen asti et saa hommaan jonkun toisen? Mä oon sanonut sille että mä en enää pysty joustamaan koska lapset on haettava pkodista silloin kun vuoro on merkattu päättyväksi!! Ja että lapset voin viedä hoitoon silloin kun mulla listassa on vuoro eikä tosta vaan millon sattuu! Pomo vaatii siis jäämään töihin pidemmäksi aikaa kun listas lukee (jos ollut kiire päivä ja hommia viel jäljellä mun vuoron päättyessä) ja että joudun paikkaa jos joku jää saikulle. Mihin mä noi kersat tungen sitten!?!?! Olen totaali yh eikä tukiverkostoa. Vituttaa saatana.

Ei. Ylitöihin vaaditaan aina sekä työntekijän ja työnantajan suostumus. Missään nimessä mikään laki, sääntö tai sopimus ei velvoita sinua jäämään töihin pidemmäksi aikaa. Sinulla on lasten hakeminen, joten sanot sen ja lähdet.

Vuoropäälliköltä odottaisin toisenlaista kielenkäyttöä oli tilanne mikä hyvänsä. Mutta aika mittaa meitä, kuten vanha viisaus sanoo.

Jokainen ihminen on oman aikansa lapsi. Miten nykyään, riippuu sun esimerkistä lapsille - halusit tai et.

• Tykkää
Reactions: m1es
"Useimmiten hänen mukaansa yritykset huomaavat aikaa myöten, ettei egyptiläisten työntekijöiden tarvitse loppujen lopuksi käydä yrityksen konttorilla fyysisesti niin usein kuin alun perin kuviteltiin.

Entä Euroopan unionin tietosuoja-asetus, jota aletaan soveltaa toukokuun lopussa ja joka säätelee etenkin henkilötietojen käyttöä? Egypti on Euroopan unionin ulkopuolella.

”Olemme laatineet asiakkaille valmiin sopimuksen tietojen käsittelystä ja huolehdimme työntekijöiden koulutuksesta”, Groth sanoo."

"
Kiellon tavoitteena on siis ehkäistä sitä, että kunta joutuisi jatkossa maksamaan vastaavanlaisia korvauksia.

Kunnan peltoja vuokraa kuusi viljelijää. Kunta saa peltojen vuokraamisesta tuloa vuodessa 70 000 euroa.

Siilinjärveläinen mansikanviljelijä Erkki Venäläinenpitää kunnan päätöstä radikaalina.

"Kyllähän se tuntui aika radikaalilta konstilta. Aika erikoinen päätös, että tuolla tavalla kielletään sitten kaikilta viljelijöiltä se veden käyttö", hän sanoo.

Venäläinen pohtii, miksi järviveden käyttö kielletään ainoastaan kunnan mailla, jos vesi kerran on niin vaarallista.

"Järviveden käyttö pitäisi sitten kieltää kaiken kaikkiaan", hän huomauttaa."

Mua jotenkin lähtökohtaisesti naurattaa ja huvittaa, kun aikuinen ihminen vollottaa siitä miten hänen pitää tehdä töitä esim. irtisanoutumisaikana. Siis miten ne pomot ja työnatajat pakottaa? Osoittaako ne aseella ohimoon, vai uhkaako ne tappaa teidän perheen? Kun siis asiahan on tasan niin yksinkertainen, että lapsikin osaa toimia siinä oikein. On vain tekemättä. Se on ihan oikeasti noin helppoa. Ei se pomo tule poliisisaattueessa sinua kotoa hakemaan ja ruoski sinua. On todellakin vain tekemättä jos ei kiinnosta.

Yhteistyössä