Pölypussiton imuri, kannattaako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se tyhjentäminen ja filttereiden putsaus on sit ihan ulkohommaa, eli sitä eivoi sisätiloissa tehdä, ellei tahdo tukehtua pölyyn.
Näissä on omat hyvät ja huonot puolensa, mut huonoja enemmän.
6v. kokemuksella.

Meillä on Helkama Hoover pussiton imuri ja oon tykänny. Joku oli kirjoittanut että puhdistaminen on hankalaa, mutta en ole itse ainakaan kokenut sitä mitenkään hankalaksi. Irrotan imurista osan, kaadan pölyt roskikseen ja huuhtelen osan. Tuskin enää vaihdan pussilliseen takaisin..

Meillä on Dyson. Puhdasta tulee, mutta hirveä meteli siitä vehkeestä lähtee. Mä olen ulkoistanu imuroinnin imurin puhdistuksineen miehelle, joten ei oo tarvinnu sitä pölysäiliötä tyhjennellä :)

meillä on joku verkkokaupan halpis enkä vaihtaisi mihinkään! Imee ihan hemmetin hyvin ja lelut on helpompi noukkia ennen pölyjen ulosviemistä vaikka jätesäkin päällä. Lisäksi siinä voi säätää sitä imutehoa ja samalla ääntä. Paras ostos kuivausrummun jälkeen <3

Meillä on Dyson ja useamman pussillisen imurin jälkeen en vaihtaisi pois. Dysoneita on monen mallisia, tuossa on vain kaksi ja itse testikin on jo neljän vuoden takaisilla tiedoilla tehty, mikä on paljon kun on puhe kodinkoneesta. Meillä ei ainakaan ole ollut mitään ongelmaa säiliön tyhjentämisen kanssa ja teen sen ihan eteisessä. Ei ole levinnyt mihinkään pölyt tai muutkaan kun homman oppii. Sen sijaan edellisen pussillisen imurin pussi pölytti joka kerta kamalan pilven.

Meillä on electroluxin pussiton pölynimuri ja ollaan tykätty. Perheessä eläimiä ja lapsia ja hyvin tuo imuri vetää. Mun mielestä säiliön tyhjennys ei ole hankalaa tai sotkuista, mutta se pitää tehdä suht usein.

Yhteistyössä