polykystiset munasarjat&keskenmeno

Heips vaan kaikki! mulla on todettu noin 3 vuotta sitten polykystiset munasarjat ja kaksi vuotta sitten tulin raskaaksi, joka sitten päättyi kohdun ulkopuoleisen raskauden takia. vuosi sen jälkeen kokeilin uudestaan ja sain keskenmenon. Yritin lääkäriltä kysellä että voiko "taudillani" olla tekemistä asian kanssa, enkä oikein saanut muuta vastausta kuin, että kolmannen keskenmenon jälkeen tutkitaan. Tietääkö kukaan voisiko munasarjani vaikuttaa näihin keskenmenoihin?? kokemusta?? ei enään meinaa uskaltaa yrittää..
:headwall:

minulla myös todettu sama vika ja mulla vaan vaikeutti raskaaksi tuloa.en usko että keskenmenosi siitä johtuu.
minulle sanottiin että tuskin tulen raskaaksi ilman hormonihoitoja joista tuloksena viimeksi kaksoset.toisin kävi
=)

Jotkut tutkimukset viittaavat siihen että naiset joilla PCOS saavat todennäköisemmin keskenmenon kuin naiset joilla ei ole.
Sen lisäksi PCOS-potilaiden epäsäännölliset kuukautiskierrot ja munasolun irtoamattonuus vaikeuttavat heidän raskaaksituloaan.
Lääkkeillä ja ruokavalion muutoksilla pystytään kuitenkin usein mahdollistamaan normaali raskaus.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2006 klo 13:31 metsänhenki kirjoitti:
mistä moinen tieto?ihan uteliaisuudesta kysyn koska ketään lääkäreistä joissa olen juossut ei ole moista kertonut?

Wikipedian sivuilta.Itse haen netistä tietoa,koska usein huomannut etteivät lääkärit vastaa taikka itse ei huomaa kysyä.
Eihän se kyllä mikään ainut totuus vain joidenkin tutkimukset viittaavat siihen.<br><br>

Yhteistyössä