Polvessa nestettä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Polvikipu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Polvikipu.

Vieras
Kuukaus sitten tähystetty polvi ja nyt siihen on ilmestynyt nestettä. Kympiltä on lääkäriaika. Mukavat kivut polvessa ollu nyt kuukauden ajan yhtä kyytiä, alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää, vaikka ennen tähystystäkii siihen koski viime syksystä asti kokoajan ja sitä ennen sen 3-vuotta vähän väliä.

Onko muille tullut tähystyksen jälkeen polveen nestettä? Sattuko sen poistaminen? Mitä särkylääkkeitä muut on syöneet polven tähystyksen jälkeen? Mulle määrättiin 1g panadolia ja 600mg buranaa, mut tuntuu, että on ihan turha niitä napsia, kun polveen koskee silti, tosin enemmän koskee jos ei ota niitä, mut silti. Turhauttavaa.

Mulla on yliliikkuvat polvilumpiot joten polveni muljahtavat helposti ja niihin kertyy nestettä joka joudutaan joko ruiskulla imeä pois tai jos antaa olla niin neste laskee itsessä kahdessa viikossa. Kerran on polvi tähystetty kun noiden muljahdusten takia luusta oli irronnut hampaan kokoisia sirpaleita ja ne jouduttiin poistamaan. :( kyllä se ruisku vähän kirpaisee kun neste imetään mutta ei siinä kauaa mene!

Mulla on yliliikkuvat polvilumpiot joten polveni muljahtavat helposti ja niihin kertyy nestettä joka joudutaan joko ruiskulla imeä pois tai jos antaa olla niin neste laskee itsessä kahdessa viikossa. Kerran on polvi tähystetty kun noiden muljahdusten takia luusta oli irronnut hampaan kokoisia sirpaleita ja ne jouduttiin poistamaan. :( kyllä se ruisku vähän kirpaisee kun neste imetään mutta ei siinä kauaa mene!

Tää on ollu tähystyksestä lähtien turvoksissa ja kokoajan kipeä. En tiiä sitten, että olisko toikii tosta itekseen lähtenyt, epäilen. Jo ennen tähystystä oli luultavasti nestettä tossa, mut tuttu fysioterapeutti sano, että kyllä se siitä itestään lähtee.

Voikohan siellä terveyskeskuksessa uusia myös sen särkylääke-reseptin, vaikkei niistä kuitenkaan kauheesti hyötyä ole. Vai pitääkö se viiä apteekkiin uusittavaks?

Ei minulla ainakaan sattunut nesteen poisto polvesta,ei sen enenpää kuin verikoe.Ei sinne mitään 20cm neuloja
laiteta.Hyttysenpistoskin sattuu enemmän.Ei tarvi pelätä.

Kaaduin ja loukkasin polven. Nyt kipeä ollut jo 3vkoa. 2kertaa punktoitu nestettä noin 20-30ml ja täytyy sanoa et kipeää kävi. Kyyneleet tuli silmään. Voltarenia syön kipuun. Ens viikolla kontrolli. Ei ole kuvattu, vielä.