Polven magneettikuvaus

• Viestiketjun aloittaja "Jessiina"
  • Ensimmäinen viesti
"sssss"
Mulle ei ainakaan laitettu varjoainetta. Selällään makasin ja olin siellä pömpelin sisällä nii, et oikeestaa vaan pää ja vähän siitä alaspäin oli sieltä ulkona. Oiskoha joku puoltuntia menny kuvauksessa.

Mä kävin kolmisen vuotta sitten myös magneettikuvassa polven takia.

Tuolla paikassa oli sellainen avonainen tuo laite, ei putkea eikä varjoainettakaan. Toki aika pitkäänhän siinä piti paikoillaan olla

Polvi.
Minäkii haluisin magneettikuviin polven takia, on vaan kuulemma vuoden jonot julkisella puolella. Mut polvituska menee viikko viikolta pahemmaks. Tähystyksestö 2kk, 3kertaa nestettä polvessa. Nyt on aloitettu fysioterapia, jospa auttais. Polvi menee 70astetta koukkuun..

Mun onneksi mulle sattui työtapaturma, joten pääsin aika pian kuvaan. Tapaturma sattui maaliskuun 25. ja toukokuussa olin kuvassa. Tähystykseen pääsinkin sitten marraskuussa kun vakuutusyhtiö oli sitä mieltä, ettei se mun polven vamma voi olla tapaturmaperäinen...

Polvi.
Mun onneksi mulle sattui työtapaturma, joten pääsin aika pian kuvaan. Tapaturma sattui maaliskuun 25. ja toukokuussa olin kuvassa. Tähystykseen pääsinkin sitten marraskuussa kun vakuutusyhtiö oli sitä mieltä, ettei se mun polven vamma voi olla tapaturmaperäinen...
Mä pääsin tähystykseen vajaa 3kuukautta lääkärin lähetteestä, kun oli 6kk kiireellisyysluokassa. Mut melkeinpä ihan sama onko käynyt siellä vaiko ei, kun kivut on lähes samanlaiset, vähintään 2kertaa päivässä joutuu napsii särkylääkkeitä. Pari viikkoo sitten kävin viimeks poistattamassa nestettä, ni lääkäri vähän vihjaili, että pitäskö uudestaan tähystää ja kattoo uudestaan, mikä siellä on.. Laitto ortopedille lähetteen, ku verta löyty polven sisältä. Jotenkii kuvittelin, että polvi olis kunnossa melko pian tähystyksen jälkeen.

Mulla tähystyksestä toimpumiseen meni ööö lähes 1,5v ja edelleen tuo polvi kipeyttyy.
Mä myös kuvittelin et kivut jää leikkauspöydälle...
Mulla oli aika arsenaali lääkkeitä käytössä ei riittäny mitkään buranat ja panadolit.

Ja itseasiassa polvessa tuntuu juuri nytkin hieman kipua - ei sellaista että tarttis lääkettä mutta tuntee ettei normaali.

Viimeksi muokattu:
Polvi.
Mulla tähystyksestä toimpumiseen meni ööö lähes 1,5v ja edelleen tuo polvi kipeyttyy.
Mä myös kuvittelin et kivut jää leikkauspöydälle...
Mulla oli aika arsenaali lääkkeitä käytössä ei riittäny mitkään buranat ja panadolit
Mulle leikkaava lääkäri sano, ettei voi antaa vahvempia kuin 1g panadol ja 600mg buranaa, jotka ei ees paljoakaan auta.

Ei mun polvelle mitään kuitenkaan ees tehty, muuta kun todettiin, että eturistiside on osittain revennyt ja poistivat irronnutta kalvopoimua. Mutta siis kivut pahenee vaan, vähän turhauttavaa. :/

Yhteistyössä