Polttarit morsiammelle!

Minun tehtävänäni on järjestää polttarit, en vain ole itse ikinä ollut yksissäkään, joten kokemuksia kivoista polttareista!
Ajattelin viedä morsiammen laivalle, tyyliin terminaaliin silmät sidottuna mitään tietämättä. Kaikenlaisia ideoita otan vastaan, "leikeistä" ja tehtävistä. =)

Pukekaa morsian mieheksi käkkäräisine, epätasaisine tekopartoineen, jota hän saa pitää kasvoillaan koko illan. Yötä myöten menette sitten porukalla saunaan, jossa hän saa kummastella, miksi kaikilta muilta on alapää ajeltu...

Meidän kaveriporukassa on polttarit olleet enemmänkin morsiamen hemmottelua. Jos häät on olleet kesällä, ollaan aloitettu aamupäivästä syöden ulkona puistossa tms. Sen jälkeen jotain ohjelmaa kuten seinäkiipeilyä. Noiden jälkeen ollaan käyty syömässä kunnon ateriat ja siitä saunomaan. Morsiussauna perinteellä. Morsiamelle kauneushoitoja yms. :)
Ja siitä ilta jatkuu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23440029:
Siis ihan kamalaa! :D
Haluatko kuulla jotain vielä kamalampaa? Ei se mitään, kerron kuitenkin. Polttariporukka meni thaihierontapaikkaan, jossa sulho sai silmät sidottuina suuseksiä. Aktin jälkeen side otettiin silmiltä pois ja hän sai havaita, että suihinottaja olikin mies. Lopuksi kaikki eivät todellakaan nauraneet iloisesti, vaan polttariporukan jäseniltä peruttiin hääkutsut siltä, heh heh, seisomalta.

Meitä on aika pieni porukka, n. 5. Että sinällään laiva onnistuisi.
Miten sitten koko polttareiden (oli se sitten mitä tahansa) maksu puoli, kuuluuko minun maksaa kaikki kokonaisuudessaan vai onko tapana kerätä polttariporukalta jokin kohtuullinen summa?

haluatko kuulla jotain vielä kamalampaa? Ei se mitään, kerron kuitenkin. Polttariporukka meni thaihierontapaikkaan, jossa sulho sai silmät sidottuina suuseksiä. Aktin jälkeen side otettiin silmiltä pois ja hän sai havaita, että suihinottaja olikin mies. Lopuksi kaikki eivät todellakaan nauraneet iloisesti, vaan polttariporukan jäseniltä peruttiin hääkutsut siltä, heh heh, seisomalta.
a-p-u-a! :D :snotty:

Minusta tuo laiva on hyvä, jos paikalle on tosiaan tulossa läheiset ystävät! Voihan siellä laivalla sitten muutakin tehdä kuin ryypätä ja rellestää, esim. seuraavana päivänä käydä syömässä, shoppailemassa, ehkä kylpylässä. Ystävien kesken viettää hyvää aikaa ja rupatella. :)

Maksupuolesta, on ihan ok, että kysäiset vierailta josko he maksaisivat oman osuutensa ja ehkä myös auttaa morsiamen maksuissa. Mutta sinun ei tietenkään tarvitse kaikkien matkaa maksaa (paitsi, jos välttämättä halua), jos vieraat ei halua maksaa niin on keksittävä jotain muuta. Mutta itse kannatan tuota laivalle lähtöä. :)

"morsio"
Mielestäni on ihan kohtuullista kysyä morsiamelta mitä haluaa. Lähinnä mietin tätä myymis-/pukeutumisjuttua. Ite sanoin suoraan kaasolle, että en halua, että minua polttareissa nöyryytetään myymällä mitään tai pukemalla huomiotaherättäviin asuihin (toki jos koko porukka pukeutuu, niin mie kans, mutta en halua olla yksin pukeutunut!). Mutta onhan tämäkin aika ihmisestä kiinni, toiset nauttii herättää huomiota, minä en vain kuulu niihin...

Koska olen kotiäitinä ollut kaksi vuotta, ja omat hemmottelu-/hauskanpitoillat on jääneet vähiin, on ainakin miulle tärkeintä polttareissa se, että saa viettää tyttöjen iltaa ja pitää hauskaa. Tuo laiva vois ollakin hauska, tokihan sielläkin voi morsianta hellitellä ja pitää yhdessä mukava ilta/päivä...

"pera"
Nuo Turbojurbon kertomat polttarit kuulostavat niin junteilta ja noloilta, että ei tosikaan. Mikäs siinä, jos perinteiset ryyppäys-, rälläys-, sulhasen/morsiamen nolauspolttarit tuntuvat kruunaavan koko siihenastisen elämän...

Yhteistyössä