Polttarisuunittelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oli tänään polttaripalaveri ja olin ainut, joka oli sitä mieltä että morsiamen pukeminen on vain muka hauskaa toimintaa. Hauskaa siinä on ainoastaan korkeintaan kaikilla muilla, ei sillä morsiamella. Ja luultaasti siis kaikilla se on vain sitä muka hauskaa, ei oikeeta hauskaa.

Mitä mieltä olette? Olenko jo liian kalkkis (30v) kun en jaksa tommosta ja nauttisin enemmän jostain muusta hauskanpidosta.

No vaihtoehtona ois antaa morsiammelle esim. 10-15e rahaa ja 10-15min aikaa koluta joku kirppis ja ettiä sopivat, vaikka kasarihenkiset, vaatteet. Näin oli eräällä muotibloggarilla. :)

No et oo kalkkis :) Ja mä toivon että et istunu mun polttariporukan kanssa jos muut on sitä mieltä että se on hauskaa... Mä oon ite pelko perseessä että mut puetaan jotenki mauttomasti ja pitää kekkuloida ympäri kyliä. Polttarit on parin kk:n sisällä.. Jänskättää!

Jestas sentään jos joku yrittäisi mulle tyrkyttää jotain pukua päälle, niin mä lähtisin kotio saman tien.. Siksipä me mentiinkin "salaa" naimisiin, säästyttiin kaikelta ylimääräiseltä pelleilyltä ja rahanmenolta.

Huumorintajuja on erilaisia. Toivottavaa on, että polttareiden suunnitteluvaiheessa muistetaan ottaa huomioon se morsian, eikä tehdä pelkästään oman mielen mukaan.

Mä olen myös suunnittelemassa polttareita ja hohhoijaaa että on vaikeaa miellyttää sitä iiiisoa määrää niitä tulevia polttarivieraita joista jokainen tahtoo saada oman ideansa läpi |O |O

No mutta, aiheeseen, me ollaan niiiiin pellejä, että ollaan päätetty pukeutua kaikki.

Yhteistyössä