Polttariasioista kysyisin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nuppi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta koetteko, että kahvikuppi on jotenkin tylsä... toisaalta siellähän sitä istuttiin useat kerrat paskaa jauhamassa. Yhtä usein ollaan oltu toisaalta yhdessä, tosin isommassa kaveriporukassa siis, bilettämässä, mutta jotenkin tuntuisi kornilta viedä siideripullo sinne... varsinkin kun yksi toinen kaveri, yhtä etäinen kuin minä, vie sinne kanssa jonkun alkopullon..

Se kahvimuki ja jos sinne sisälle vois laittaa sen diskopallon?
Vai onko ehdotonta että vain yksi esine?

Sinänsä tuo taksi on ihan mielenkiintoinen, mutta mutta.. muuthan ei siitä välttämättä tiedä ja jos tavaran tarinaa ei tarvitse kertoa niin sitten ok.
Mutta jos tarina tätyy kertoa se on toosi huono idea.

En mä ainakaan olisi halunnut existä muistutusta omissa polttareissa.

Minusta se kahvikuppihan on ihan ok. Ehkä joku muu olisi jännempi, mutta jos teillä ei sitten muuta yhteistä ole ollut, ts. sen suurempaa ole ollut. Entäs se siideripullo, eikö muut kannata sitä?

Musta on ylipäätensä hassua kutsua häihinsä joku joka ei tunne morsianta kuin nuoruuden ryyppyreissuista... Siis eihän se toki ap:n syy ole, mutta en voisi itse kuvitella kutsuvani häihini jotakuta jonka kanssa en nykyään ole tekemisissä ja jota en luonnehtisi kaveriksi nykyäänkin.

Mutta siis mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, niin en veisi mitään joka muistuttaa vanhasta ihastuksesta, morsian saattaa jopa pahoittaa mielensä. Vaikeaahan se on tietysti keksiä mitään jos ei oikein toista tunne... :/

Musta on ylipäätensä hassua kutsua häihinsä joku joka ei tunne morsianta kuin nuoruuden ryyppyreissuista... Siis eihän se toki ap:n syy ole, mutta en voisi itse kuvitella kutsuvani häihini jotakuta jonka kanssa en nykyään ole tekemisissä ja jota en luonnehtisi kaveriksi nykyäänkin.

Mutta siis mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, niin en veisi mitään joka muistuttaa vanhasta ihastuksesta, morsian saattaa jopa pahoittaa mielensä. Vaikeaahan se on tietysti keksiä mitään jos ei oikein toista tunne... :/

No joo, ehkä nyt selitin vähän huonosti. Siis kyllä me aikuisenakin ollaan oltu tekemisissä, mutta käyty ehkä siis kerran-pari vuodessa tyttöjen baarireissuilla, mutta esim. meidän uudessa kodissa jossa asuttu pari vuotta, hän on käynyt kerran... minä viimeisen neljän vuoden aikana heillä ehkä kaksi kertaa, että näin harvoin ollaan tekemisissä.

Mutta onko tuo kahvikuppi nyt sitten ihan pöllö...? Tarkoitan että hän on tosiaankin enempi kaveri kuin ystävä minulle. En ole hänen kanssaan mitään erityistä koskaan jakanut. Se leikkiheppa oli myös minusta hyvä idea, mutta toisaalta se hevostelukin heillä jäi ehkä viiteen kertaan, tosin hevosistaan kuitenkin usein minulle kertoo, mutta... argh tosi vaikeaa!!

Yhteistyössä