Hei polttari idoita kaipailisin olen jo lukenut miljoona palstaa ja ajattelin jos tämänkin palstan lukijoilta löytyisi kivaja juttuja
Leikkejä, pelejä, suunnistus rasti idoita, extremee jne. myös hyvällä tavalla tyhmiä ideoita vastaan otetaan koska niistä saattaa syntyä pienellä hieno säädöllä hyväkin idea
Viedään tuleva morsian/sulhanen kirpputorille, annetaan pieni summa rahaa, jolla hänen on löydettävä vaatteet itelleen. Jos tulee liian hienoissa vaatteissa takaisin niin mennään uusiks, niin et olis mahdollisimman hauskan näkönen.
Aika pieni juttu toi, mut sillä vois vaikka aloittaa polttarit
Mun mielestä tossa pitäis lähteä siitä minkä tyylinen se morsian on. Ite henk.koht haluan sellaiset polttarit missä voi kunnolla viettää aikaa hyvin ystävien kanssa joita näkee liian harvoin. Nykyään noi polttarit tupataan niin täyteen ohjelmaa että se yhdessä olo jää vähemmälle. Lisäks ne tulee sille ystäväjoukolle aina niin kamalan kalliiks että porukkaa alkaa karsiutumaan jo sen takia. Mä ennemmin otan ne kaverit mun luo sillä rahalla vaikkei ohjelmaa olis järjestettykään. Joku hemmottelu morsiammelle ois ihanaa kaiken häästressin keskellä. Tykkääkö liikunnasta? joku ryhmäliikuntatunti ihan vaan teidän porukalle, sen jälkeen saunomista ja hyvää ruokaa. Voi sinne tietty laittaa jonkun seksiväline-edustajan tai jonkun muun mausteen saunaillan lomaan