polttareihin kysymyksiä omasta miehestä! APUVA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Moi!

Olemme järjestämässä polttareita ja suunnitelimme tietovisan morsiammelle hänen tulevasta aviomiehestään. Mies tulee joku päivä meille ja videokuvaamme vastaukset jotka sitten näytämme polttareissa morsiammen vastauksen jälkeen. Ongelma onkin nyt sitten se että millaisia kysymyksiä häneltä kysyisimme?

Itse olen miettinyt että yksi voisi olla armeijan "arvo" sekä jotain pikku tuhmaa mutta mitä? Kuitenkaan näitä emme missään häissä näyttäisi mutta missä menee hyvän maun raja?

Alkuperäinen kirjoittaja Protarchaeopteryx:
Hyvän maun raja menee siinä, millaisia asioita mies kehtaa videokameralle kertoa. Ei siis mitään "Minulla on varsin pieni penis, noin kymmenen senttiä erektiossa."-juttuja.

No ois tuollainen kehuskelu aika noloa, ainakin näin pienimunaisen miehen mielestä!

Mutta on lempiseksiasennon kysely liikaa? Olen sanonut miehelle että kaikki kysymykset mitkä tuntuu hänestä kurjilta jätetään väliin! Mietinkin että onko morsiammesta mukavata vastailla aika henkilökohtaiseen kysymykseen, vaikka kaikki kavereita olisimmekin!

No kysy näitä tyypillisä; kuka käyttää koiran pissillä vesisateella, kuka määrää kaapin paikan tms... tai jostain merkkipäivistä, milloin päässyt armeijasta/saanut ajokortin tai tehnyt jotain merkittävää.

No nämä tuli itsellekin mieleen mutta toisaalta olisi kiva keksiä jotain vähän erikoisempaa kuin tuo kumpi määrää kaapin paikan :)

Ei kellään sattuis olemaan jotain nasevaa kysymystä mielessään minkä olisi halunnut omalta mieheltään kysyttävä?

vietkö vai vikisetkö?

oletko mustasukkainen?

oletko mieluummin alla vai päällä?

oletko kielimies?

mitä ottaisit mukaan.....?

minkä väriset on vaimosi käyttämät pikkarit, jotka ovat mieleesi?

valitse joku näistä: dildo, käsiraudat tai mansikan makuinen öljy

Alkuperäinen kirjoittaja korsu:
vietkö vai vikisetkö?

oletko mustasukkainen?

oletko mieluummin alla vai päällä?

oletko kielimies?

mitä ottaisit mukaan.....?

minkä väriset on vaimosi käyttämät pikkarit, jotka ovat mieleesi?

valitse joku näistä: dildo, käsiraudat tai mansikan makuinen öljy

Nämä ovat hyviä :) Just sellaisen sopivan pikkutuhmaa polttarikamaa :)

Yhteistyössä