Polttaako koiran uloste ruohon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marceille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marceille

Vieras
Ku ihmettelen tuota naapurin (rivarissa asutaan) takapihaa. Se on iha keltanen ja "palaneen" näkönen, ku meillä muilla ruoho on jo pitkää vihreää. Tuli mieleeni, et vaikuttaakohan se et hän käyttää koiran aina aamuhädillä tuossa takapihallaan. Niin isolla kuin pienelläkin asialla.

Muilla näissä rivareissa ei ole koiraa, joten en muuta vertailukohetta saa :)

Kaikkea sitä tuleekin mieleen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja aulikki neuvvoo:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Pissa ainakin polttaa

pisu polttaa, kannattaa suihkutella vettä ruohikolle jos koira pihalla. Se neutralisoi pisut. :) Vaikka letkulla tai sitten ihan kastelukannulla. :D

Laitanko vinkki-lapun naapurin postilaatikkoon :D Se tosin on ny myöhäistä, ku ruoho kerran jo kellertää :P

Kyllä, rivarinaapuri luulee olevansa ovela (haha) ja kusettaa + paskattaa koiransa yhteisille rivarialueille. Olen huomauttanut asiasta koska meilläkin koira joka tekee isommat paskat ja vain metsä/puskaryteikköön ja ei olla opetettu piha-alueille kusemaan. Pihanurmi kuolee ureasta.

Kyllä ainakin mun vanhempien takapihalla on nyt keltaiset laikut, kun talvella vierailulla ollessa totutin mun koiranpentua sisäsiistiksi tekemällä sinne hankeen.
Nyt ei enää suostu tekemään sinne mitään, koska on jo merkannut sen reviirikseen. :)
Ehkä ne laikut tuosta kesän myötä häviää.

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Narttukoiran pissa polttaa nurmikkoon keltaisen alueen. Uroskoiran pissoista ei jää jälkeä.
Tai näin meillä tuli todettua talven jälkeen.

Samoin on meilla tullut todettua. Molempia laatuja on ollut koiria ja niin se meni etta narttujen jalkeen nurtsi taynna palaneita laikkia, ja uros koirien kanssa ei mitaan.

*tieteellisen tutkimuksen tulosta*

Yhteistyössä