Poltin sitten poikani pyllyn!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Vattu mikä morkkis :ashamed: Mä en ihan oikeasti huomannu mitään, sitten se rupes huutaa kipua aina kun yritti kyykkyyn ja suihkuun mennessä vasta tajusin et siellä on vaipassa jöötit :headwall: Men haistanu mitään eikä se ähissyt mitenkään, eikä mulla oo hajuakaan kauan ne kakat oli siellä.. tarpeeksi kauan kuitenkin, kun koko pylly helotti ihan punasena :snotty:

Meillä ei normisti voi olla haistamatta, kun tulee kakka mutta nyt se ei haissu yhtään :snotty: Vieläkin karsee morkkis vaikka suihkun jälkeen puoli tuntia pyytelin pojalta anteeksi, annoin sen pissiä pitkin lattiaa ja heitin vielä sinkkirasvaa vaipan alle :ashamed:

Ha. Tänään ihmettelin kirpparilla, että haiseepa täällä hassulta. Kotiin kun tultiin, vaihdoin lapsen vaipan ja mikäs se siellä olikaan :whistle: normaalisti pikkuihminen keskittyy ja ähistää, nyt oli kakka vaan livahtanut vaippaan. Että sattuu näitä paremmissakin piireissä B)

Tuosta tulee muuten oikeasti kamala morkkis. Äiti aiheuttaa vauvalleen pahaa oloa ja kipua, harmitti tosi paljon toissapäivänä vastaavassa tilanteessa.

tiedän tunteen, noin on käynyt täälläkin.. :ashamed:
se siinä häiritsee eniten ettei tiedä yhtään kauan on reppana joutunut olemaan kakoissa..

mutta koita vaan unohtaa, tämmöistä sattuu! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti harmailee:
Tuosta tulee muuten oikeasti kamala morkkis. Äiti aiheuttaa vauvalleen pahaa oloa ja kipua, harmitti tosi paljon toissapäivänä vastaavassa tilanteessa.

No nii-in, mun pitäis pitää huolta siitä et toisella on hyvä olla eikä toisinpäin :/

Yhteistyössä