Poltin itteni TAAS

Voi ei... Varmaan melko kipeä :( Kannattas vaan pitää veden alla ainakin 15-20min, koska palovamma etenee muuten kudoksen sisällä. Ja veden ei tarvitse olla jääkylmää!

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Hahaa, teretulemasta kerhoon, ei oo kertaa etten itteeni uunin kanssa polttais! :D Viimeisin villitys ei oo tosin kiva, mulla meinaa maha olla kattiloissa kokatessa... :/

No mä just viimeksi uunipeltiin tökkäsin käsivarteni ja se jälki näkyy vieläkin kun en viittinyt-kerennyt hoitaa ja se meni aika pahaksi asti. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mulla toi "taas" liittyy aina siihen että onnistun aina saamaan silmämunaani erinäisiä asioita pystyyn... Pari kertaa kynnen ja kerran pikkuisen tikun.

Hyiii! :o

No älä.. Mä sit aina juoksen paniikissa ympyrää ja pidän silmää auki et "apua, apua mitä mä teen?!?!" Ja ukko sitten muistuttaa että jos vaikka ihan ekaks yrittäis huuhdella sitä silmää... Teen aina sen mokan että yritän ensimmäiseks sormineni nyplää niitä pois ja ne vaan työntyy syvemmälle..

No älä.. Mä sit aina juoksen paniikissa ympyrää ja pidän silmää auki et "apua, apua mitä mä teen?!?!" Ja ukko sitten muistuttaa että jos vaikka ihan ekaks yrittäis huuhdella sitä silmää... Teen aina sen mokan että yritän ensimmäiseks sormineni nyplää niitä pois ja ne vaan työntyy syvemmälle..

Silmäjutut on kamalia. =/ Vähän niinkuin kynsijututkin. Mä olin ihan hermona eilen kun piti viedä tyttö lääkäriin kynsivallin tulehduksen takia, pelkäsin että ne joutuu leikkelemään sitä tmv. No lääkekuurilla selvittiin tällä kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:

Silmäjutut on kamalia. =/ Vähän niinkuin kynsijututkin. Mä olin ihan hermona eilen kun piti viedä tyttö lääkäriin kynsivallin tulehduksen takia, pelkäsin että ne joutuu leikkelemään sitä tmv. No lääkekuurilla selvittiin tällä kertaa.

Joo, yök... annas olla ku tulee paperiviilto kynnen alle....

Yhteistyössä