Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja btw:paljonkos se painoraja on?
Alkuperäinen kirjoittaja *:Kuljettanut 18,2 kiloista isoa nelivuotiasta. PItäisi kuljettaa tuolla menetelmällä siihen asti kun lapsi on 6 vuotta tai 24 kg.
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Alkuperäinen kirjoittaja *:Kuljettanut 18,2 kiloista isoa nelivuotiasta. PItäisi kuljettaa tuolla menetelmällä siihen asti kun lapsi on 6 vuotta tai 24 kg.
Millä ihmeellä siinä kuljettaa vaikka 5-vuotiasta toppavaatteet päällä![]()
Eihän se vyö mahdu kiinni... En ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:eikoös 5-6-vuotias osais jo itse ajaa omaa pyöräänsä?
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:eikoös 5-6-vuotias osais jo itse ajaa omaa pyöräänsä?
Tässä oli kyse nyt n.20 kiloisen lapsen kuljettamisesta pyörän turvaistuimessa, jos et tajunnut kysymystä.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:eikoös 5-6-vuotias osais jo itse ajaa omaa pyöräänsä?
Tässä oli kyse nyt n.20 kiloisen lapsen kuljettamisesta pyörän turvaistuimessa, jos et tajunnut kysymystä.
MEillä siis Hamax, jossa muistaakseni siis painoraja 24 kg. On olemassa isompiakin istuimia, mutta vastaani niitä ei ole tullut. Meillä siis lapsi iso nelivuotias ja tuolla Hamaxilla vielä mennään, mutta vyöt ääriasennossa.
Alkuperäinen kirjoittaja niinno:Mä en talvella uskaltas ees ajaa noin iso kyydissä! ( En kyllä pienempikään..) Ja toivon, että meidän lapset voi ajaa 5v. itse.
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:eikoös 5-6-vuotias osais jo itse ajaa omaa pyöräänsä?
Alkuperäinen kirjoittaja *:http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=348&valikoimaid=12
Tässä jo isompi painoraja ja hintakin :-(.
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:eikoös 5-6-vuotias osais jo itse ajaa omaa pyöräänsä?
meijän 6.v 8kk painaa 19,5 kiloa mut en kyllä kuvittelekaan että se siellä istuisi