Polkupyörä, satula ja takapuolen infernaalinen kipu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kipeä perseinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22154125]Minulla meni viikossa ohi. Mutta auts, että osasi ahteri olla kipeä![/QUOTE]

Tarkottaako tää nyt sitä, että mun täytyy joka päivä polkea tän kipeän perseeni kanssa?

[QUOTE="vieras";22154160]Voit tietenkin yrittää jättää sen kotiin ja pyöräillä ilman. :)[/QUOTE]

Ei kiitos :/ vaikka eipä tuostakaan satulasta paljon iloa ole. Ei kärsi, ei kärsi...

[QUOTE="vieras";22154296]Olen luullut, että polkupyörä ja sen satula on suunniteltu juuri naisten nautinnon lisäämiseksi.[/QUOTE]

Mä en ole masokisti :'(

[QUOTE="vieras";22154404]Mulla ei auttanu mikään muu kuin satulaan ostettava geelipehmuste, ei oo enää ahteri eikä mikään muukaan kipee ja poljen noin 5000 km/ kaudessa[/QUOTE]

Onko nuo geelipehmusteet kalliita? Mites ne pehmustetut pyöräilyhousut, onko sulla niistä kokemusta, ja kumpi olis sitten parempi?

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;22154830:
Tai sitten vaihdat satulan semmoiseen leveämpään malliin.

Mutta minua kyllä jäi hieman mietityttämään miltä mahtaa näyttää/tuntua nyrjähtänyt vagina :confused:

Niin tosiaan. Kuva olis kiva!

Alkuperäinen kirjoittaja Kipeä perseinen;22154937:
Miten mulle nyt tuli sellainen olo, ettei mun ongelmaan suhtauduta tosissaan :/ Naurakaa vaan nii!

Ai kamala, miten nyt semmoisen kuvan sait, ei suinkaan ollut tarkoitus, mutta kun minä ainakaan, jo ihan kohta 40v nainen, en ole tähän ikään mennessä vaginaani nyrjäyttänyt, niin ajattelin että oppia ikä kaikki, ja jos vielä kuvan kanssa, niin mikä sen perusteellisempaa. :D

Yhteistyössä