Poliisit luotiliiveissä - iso operaatio Tampereella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä,

Vieras
Mitäs ne tamperelaiset touhuaa

Poliisit luotiliiveiss
Pirkanmaan poliisilla on meneillään operaatio Tampereen Hallilassa. Poliisi ei vielä kerro tarkemmin, mistä on kyse.
Silminnäkijän mukaan hänen kotinsa parkkipaikalla ja ympäristössä kuhisee poliiseja luotiliivit yllään. IS:n lukijan mukaan kyseessä on ampumavälikohtaus.

Silminnäkijät kertoivat Iltalehdelle, että myös Hallilan Sale-myymälän edustalla ammuskeltiin.

- Tämä ampuja uhkasi jo aiemmin tappaa tuon uhrin. Sellaista levotonta showta siellä asunnossa on ollut jo pidemmän aikaa, asukas kertoo.

Rikoskomisario Jari Kinnunen kommentoi Aamulehdelle, että ampuja ei ole vaarallinen ja hän saattaa jopa itse ilmoittautua poliisille.

ess.fi:
19. elokuuta 2011
Poliisi etsii Tampereella hoikkaa, irokeesikampauksellista ampujaa. Epäilty on 176 senttiä pitkä ja hän on pukeutunut tummiin housuihin ja huppariin.
Poliisi uskoo 80-luvulla syntyneen miehen ampuneen naapuriaan jalkaan eilisiltana. Uhrin tila ei ole hengenvaarallinen.
Epäilty saattaa olla aseistautunut. Poliisi pyytää tietoja epäillyn liikkeistä numeroon 050 313 7391.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/114954-naitko-tata-miesta-soita-poliisille
Poliisi kaipaa yhä havaintoja miehestä, jonka epäillään ampuneen toista miestä jalkaan Tampereella torstaina. Mies on ollut kateissa ammuskelusta lähtien.

Ohessa poliisin julkaisema kuva 31-vuotiaasta miehestä. Poliisi pyytää yleisövihjeitä syylliseksi epäillyn olinpaikasta.
Panajoti.jpg

Torstai-iltana tapahtuneesta ammuskelusta epäilty, vuonna 1980 syntynyt mies ilmoitti itse olinpaikkansa poliisille. Kiinniotto tapahtui rauhallisesti Tampereen Hervannassa.

Mies ampui toista talon asukasta käsiaseella torstaina alkuillasta hieman ennen kello seitsemää Tampereen Hallilassa ennen kuin pakeni paikalta.

Uhri, hieman yli 50-vuotias miespuolinen naapuri, sai vammoja raajoihinsa. Vammat eivät kuitenkaan ole vakavia.

Tapausta tutkitaan törkeänä pahoinpitelynä. Poliisi kiittää yleisöä

Yhteistyössä