Poliisit hälytettiin perjantaiaamuna Vaisaaren koululle Raisiolla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä,

Vieras
Taas yksi typerys.
Oppilas toi kouluun aineita pommia varten - poliisioperaatio | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Poliisi sai aamulla kello 8.30 aikaan ilmoituksen oppilaasta, joka heiluu Vaisaaren koulussa teleskooppipampun kanssa. Poliisin ehtiessä paikalle, oppilas oli kuitenkin jo poistunut paikalta. Hän oli jättänyt kouluun repun, jonka sisällä oli kotitekoisen pommin valmistamiseen soveltuvia aineita. Aineita ei ollut sekoitettu, joten leimahdus- tai syttymisvaaraa ei ollut.

Epäilty 15-vuotias poika jäi kiinni Raision keskustassa hieman ennen kello kymmentä. Poliisi tutkii, onko nuorukaista syytä epäillä rikoksesta. Poliisin tiedossa ei ole, että hän olisi esittänyt mitään kouluun tai muuallekaan suunnattua uhkausta...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Poliisi tutkii, onko nuorukaista syytä epäillä rikoksesta. Poliisin tiedossa ei ole, että hän olisi esittänyt mitään kouluun tai muuallekaan suunnattua uhkausta...

Niin ,muuten vaan kanniskelee repussaan pommiaineita. Toivon totisesti että poika otetaan kunnon syyniin ettei käy niinkuin Kauhajoella.

kyseinen "mamu" on minun hyvä ystäväni, ja jos tietäisitte edes puolet tarinasta ettekä pelkkää tätä meidän koulun rehtorin kusetusmössöä ni asia ois huomattavasti paremmassa valossa.
ja sen verran vielä että huomautus siitä että raisiossa ei tapahdu mitään ihmeellistä koskaan terveisin aina raisiossa asunut.

[QUOTE="ihminen";27437580]kyseinen "mamu" on minun hyvä ystäväni, ja jos tietäisitte edes puolet tarinasta ettekä pelkkää tätä meidän koulun rehtorin kusetusmössöä ni asia ois huomattavasti paremmassa valossa.
ja sen verran vielä että huomautus siitä että raisiossa ei tapahdu mitään ihmeellistä koskaan terveisin aina raisiossa asunut.[/QUOTE]

Hahhahhah...vai rehtorin kusetusmömmöä, kun poliisi löytää pomminteko-ainekset. Kerro toki totuus. Odotamme.