Poliisi pyytää tietoja Helsingin Rastilassa maanantaina kadonneesta Andreeasta Stangasta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä oli tässä "motiivi"?

Jännämies. Tuo naisten suosikki.
 
vierailija
Mikä oli tässä "motiivi"?

"Suorasanainen" ja "räväkkä luonne".

Mieheltä näköjään petti hermo nalkuttamisen takia.
 
vierailija
Hyvin pelattu!

Pari yritystä se otti, mutta viimein sait keskustelun käännetyksi maahanmuuttajien väkivallasta suomalaiseen jännämieheen. Rasmuksen kiitospalkinto tulee myöhemmin postissa!
Ei sitä tarvitse mihinkään muuttaa, ihmettelen vaan, ettet sinäkään tuosta jutusta niin kirjoitellut. Ja mitä tulee tähän alkuperäiseen katoamiskeissiin, toivottavasti ei ole tapahtunut väkivaltaa. Kai sinäkin sitä toivot? Olethan pohjimmiltasi "kiltti mies"?
 
vierailija
Mistä tiedät, mitä on tapahtunut?
En tiedäkään. Mistä sinä heti tiesit, kun totesit tapauksen tai sähköpostiosoitteen "mielenkiintoiseksi"?

Ja Ellu hassunen säestää "kyllä mä ainakin tiesin, mitä palstapesu tarkoittaa".

Ei ole eika eikä toka kerta, kun sä odotat kieli pitkällä, että saatais jotakin mamuihin liittyvää ulvottavaa, uhreista viis. Sit kun on kantis tai joku muu, niin tulee täysi hiljaisuus. Turha kieltää.

Mietin vaan miksi. Jokainen rikos on rikos.
 
En tiedäkään. Mistä sinä heti tiesit, kun totesit tapauksen tai sähköpostiosoitteen "mielenkiintoiseksi"?

Ja Ellu hassunen säestää "kyllä mä ainakin tiesin, mitä palstapesu tarkoittaa".

Ei ole eika eikä toka kerta, kun sä odotat kieli pitkällä, että saatais jotakin mamuihin liittyvää ulvottavaa, uhreista viis. Sit kun on kantis tai joku muu, niin tulee täysi hiljaisuus. Turha kieltää.

Mietin vaan miksi. Jokainen rikos on rikos.
Minä en voi sinun ajatuksillesi mitään, ainoastaan sinä voit. Poliisi epäilee ilmeisesti väkivaltarikosta, kun sähköpostiosoite oli tuollainen. Enkä ole kikinä odottanut kieli pitkällä yhtään mitään. Kuvittelet vain.
 

Yhteistyössä