Poliisi pyytää tietoja Helsingin Rastilassa maanantaina kadonneesta Andreeasta Stangasta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Kadonnut Andreea Stanga on poliisin mukaan noin 165 senttimetriä pitkä ja ruumiinrakenteeltaan hoikka. Hänellä on pitkät mustat hiukset. Hän on todennäköisesti pukeutunut tummiin housuihin, tummaan takkiin ja pinkkeihin lenkkareihin."

 
vierailija
Kirjoitin jo, mikä oli mielenkiintoista. Eikö sinua itse tilanne huoleta ollenkaan? Vai kiinnostaako vain minun kirjoitteluni?
Huolettaa ja sanoinkin, että on hirvittävää, mutta mielenkiintoisena en asiaa näe. Eikö keskustelupalstalla ole tarkoitus keskustella? Siks toisekseen, kun en tuosta tapauksesta tiedä ja poliisilla etsinnät käynnistä, niin aika paha siitä on mitään sanoa suuntaan tai toiseen, muuta kuin että kamalaa on ja toivon, että nuori nainen löytyy hyvässä kunnossa.
 
Huolettaa ja sanoinkin, että on hirvittävää, mutta mielenkiintoisena en asiaa näe. Eikö keskustelupalstalla ole tarkoitus keskustella? Siks toisekseen, kun en tuosta tapauksesta tiedä ja poliisilla etsinnät käynnistä, niin aika paha siitä on mitään sanoa suuntaan tai toiseen, muuta kuin että kamalaa on ja toivon, että nuori nainen löytyy hyvässä kunnossa.
Noh höh nyt taas.
Mä ymmärsin heti mitä Palstapesu tarkoitti, on mielenkiintoista ettet sinä muka ymmärtänyt noin selvää asiaa. Mulle ei ainakaan heti avautunut syy siihen miksi kyseistä naista etsittiin, ei ennenkuin näin sen sposti osoitteen. On mielenkiintoista siksi, että poliisi on ilmeisesti kunniamurhasta huolissaan, mutta asiaa ei suoraan laitettu juttuun mukaan (minkä toki tavallaan ymmärränkin, jos uhria halutaan suojella...mikä toisaalta voi olla jo uhrin kannalta myöhäistä).
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Noh höh nyt taas.
Mä ymmärsin heti mitä Palstapesu tarkoitti, on mielenkiintoista ettet sinä muka ymmärtänyt noin selvää asiaa. Mulle ei ainakaan heti avautunut syy siihen miksi kyseistä naista etsittiin, ei ennenkuin näin sen sposti osoitteen. On mielenkiintoista siksi, että poliisi on ilmeisesti kunniamurhasta huolissaan, mutta asiaa ei suoraan laitettu juttuun mukaan (minkä toki tavallaan ymmärränkin, jos uhria halutaan suojella...mikä toisaalta voi olla jo uhrin kannalta myöhäistä).
Mistä sä tiedät, että kyse on ns. kunniamurhasta? Missä kulttureissa niitä tehdäänkään? Inhottaa koko sanakin, kun ei siinä ole mitään kunniaa.

Luin ystävän kirjoituksen, jonka mukaan isä ja aviomies ovat suunniltaan huolesta :(
 
Huolettaa ja sanoinkin, että on hirvittävää, mutta mielenkiintoisena en asiaa näe. Eikö keskustelupalstalla ole tarkoitus keskustella? Siks toisekseen, kun en tuosta tapauksesta tiedä ja poliisilla etsinnät käynnistä, niin aika paha siitä on mitään sanoa suuntaan tai toiseen, muuta kuin että kamalaa on ja toivon, että nuori nainen löytyy hyvässä kunnossa.
Toivottavasti löytyy kunnossa.
 
Mistä sä tiedät, että kyse on ns. kunniamurhasta? Missä kulttureissa niitä tehdäänkään? Inhottaa koko sanakin, kun ei siinä ole mitään kunniaa.

Luin ystävän kirjoituksen, jonka mukaan isä ja aviomies ovat suunniltaan huolesta
Tästä olen samaa mieltä, murhassa kun ei ole mitään kunniakasta.

Monesti on paljastunut myöhemmin, että murha on tehty perheen sisällä ja sitä on salailtu olemalla ''huolissaan'' uhrista.
 
vierailija
Tästä olen samaa mieltä, murhassa kun ei ole mitään kunniakasta.

Monesti on paljastunut myöhemmin, että murha on tehty perheen sisällä ja sitä on salailtu olemalla ''huolissaan'' uhrista.
Ok, aika paljon perheissä tapahtuu väkivaltaa ja surmia, valitettavasti, tiedä sitten mikä on "kunniakasta" ja mikä ei.

Itselle ei nyt ensimmäiseksi mieleen, että tässä olisi sellaisesta "kunniasta" kyse ja toivottavasti ylipäänsä ei väkivaltateosta, sehän on tärkeintä. Aina tietysti herää kysymys, jos lähtee kotoaan ja ilman matkapuhelinta, nykypäivänä.

Nimi viittaa vahvasti romanialaistaustaiseen, en tiedä, onko Romaniassa mitkään "kunniamurhat" yleisiä, en ainakaan ole kuullut. Perheväkivaltaa siellä varmasti on kuten joka puolella muuallakin.
 

Yhteistyössä