Vitun ällöttäviä. Ei sitä kyllä pitäis tuntemattomien autoon ousta, mutta nousi kukanenki mihinki ja tuli, meni minnekkin, niin KOSKAAN se ei oikeuta jumankauta ketään raiskaamaan yhtikäs kettään.
Tässä tilanteessa ei pidä lähtä syyllistämään naoista siitä että hän nousi autoon, ((kuten toisella keskustelufoorumilla tästä aiheessta nainen leimattiin itse itsensä syylliseksi(, raiskaus ei ole koskaan raiskatun 'vika'.
Miehet ne tässä sen rikoksen teki. Ei pitäisi jäädä enään kovin epäselväksi, jos toinen lähtee juosten karkuun..? :/ Ilmeisesti nämä yllätysrakastelijat vaan ovat niin vutun yksinkertaista ja idioottia sakkia, etteivät tajua. Toivottavasti puottavat saippuan vankilan suihkussa ja joutuvat itse vielä häkkelykseksi. Kuvottavaa, miten joku vielä voi puolustella näitä. Mun Oma Mun mieskin aina puolustelee näitä hemskatin mutiaisia. Luulen että ääni muuttuisi kellossa, jos olisi itse nainen ja joutuisi noiden paszzkhojen ahdistelemaksi, kuten minä muutamaan otteeseen. V'ttu että ne on limasia ja ällöttäviä, sais häätää jonnekkin pommitusalueelle kaikki tuommoset runkkarit.