Poliisi etsii Vantaalla bussissa naiseen kajonnutta ma.mua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihme. 2000-luvun alussa sain pettyä poliisiin kun ilmoitin oman tapaukseni, kun metroasemalla käytiin käsiksi ja tungettiin kieli kurkkuun niin poliisi oli vaan "jaa". Sen jälkeen en enää soittanut vaikka vastaavia kävi vielä joitain kertoja myöhemminkin (eri henkilöt).
 

Yhteistyössä