Polarn o Pyretin välikausivaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pingviini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pingviini"

Vieras
Ovatko hyviä? Harkitsen 1,5 v pojalle Popin vk-haalaria, mutta meillä ei ole aiemmin ollut ko. merkin ulkovaatteita. Onko mitoitus naftia vai reilua vai vastaako kokoaan? Poika on nyt 85 cm, jos ostan 92 cm haalarin, menisikö se vielä syksylläkin?
Reimatecin 92 varmaan menisi, koska ovat reilua mitoitusta. Lapsi siis täyttää elokuussa 2 v.

Meillä on ollut yksi reimatecin vk-haalari ja olen ollut tyytyväinen sen laatuun.

Kumpaa suosittelisit?

ovat mielestäni kyllä mielestäni pienempiä kuin Reiman vaatteet. Vähän siinä rajalla, kumman koon ottaisin. Meillä oli vielä viime syksynä vajaa 2,5 veellä 92 senttinen popin haalari, mutta se oli jo nafti. Mutta lapsi olikin jo ehkä n. 95-96 cm pitkä. Eli jos luulet, että poika on ensi syksynä jo pituudeltaan tuon 92 senttiä, niin ottaisin koon isomman haalarin.

Laadultaan ovat minusta oikein hyviä ja värit miellyttävät minun silmää.

Suosittelen. Ollaan käytetty sekä välikausitakkeja että housuja että talvivaatteita. Kestäviä, kauniita, toimivia! Emme ole löytäneet moittimista. Meillä vastanneet hyvin kokoaan.

Me käytettiin ennen Reimatecia, nyt Polarnia. Molemmat kestävät tosi hyvin. Valinnan on ratkaissut lähinnä ulkonäkö, Reiman viimeaikaiset kuosit ei ole miellyttäneet mun silmää.,.

Mielestani ne on todella reiluja kokoja. 92 menee varmasti syksyllakin. Meilla itse asiassa molemmilla lapsilla on esim Po.P talvipuvut yhta kokoa pienemmat kuin mita ian puolesta saisivat olla, normipituisia lapsia ovat kuitenkin.

Vähän ristiriitaisia mielipiteitä tuosta mitoituksesta. Ajattelin siis että nyt kevääksi ostettava haalari menisi vielä syksylläkin. Poika on kasvanut aika lailla keskikäyrällä, eli on oletettavasti 2-vuotiaana elokuussa n. 90-92 cm (oli 1-vuotiaana 78 cm). Jos on vaara että Popin 92 haalari ei menekään enää syksyllä, niin pitäisi ostaa sitten 98 - mutta se taas on varmaan valtavan iso nyt keväällä?

Miten nuo Popin vaatteet kestää pesua? Reimatecin laatu ilahdutti, kun haalari kuivui nopeasti ja oli pesun jälkeen kuin uusi ja vielä nytkin useiden pesujen jälkeen aivan moitteettomassa kunnossa.

[QUOTE="tilda";25553995]vastaavat kokojaan. hyviä ovat.[/QUOTE]

Ok, pitäisiköhän sitten kokeilla :) Reimatecin kuosit ei oikein minunkaan silmiini isu. Yleensä joku kiva/siedettävä sentään löytyy mutta pääosin ne on aika kauhean näköisiä kyllä...Jos PoP-laatu on vähintään yhtä hyvä niin se tyylikäs ulkonäkö tulee bonuksena päälle :)

Yhteistyössä